Hüppa postitusse
  • 0

-30mm madalam R4 E30


Maiz

Küsimus

 
Mul tekkis nimelt küsimus madaldus vedrude valikul.Hetkel on autol täiesti standardsed vedrud Bilstein B6 amortisaatoritega, ning velje/rehvi mõõduks 16X7.5 205/50R16*.Rehvi mõõtu muuta plaanis hetkel ei taha, ning esimene küsimus kas ratas mahub keerama 30mm madalamana sellise rehvimõõduga(51mm amordipüstak).?
 Teine küsimus puudutaks vedrude valikut(autoks 318is), nimelt oskab keegi suunata mis tootja müüb originaal püstakule bolt on sobivaid eripikkustega vedrusid kus oleks võimalik valida/ teada vedrude jäikust.KW kataloog näitab osaliselt kuid valik on kesine, H&R kohta ei ole suutnud leida.
 Kolmas küsimus oleks lühike, nimelt mis jäikusega vedrusid keegi oma E30-nel kasutab, kes vahest ka rajapäevi külastab standard kondistioonis vedrupüstakutega :) (on keegi ka standard autoga nurgakaaludel käinud?).

 Kiire otsingumootori rakendamine silmaringi laienduseks andis sellise nimekirja(mille väärtused on küsitavad):

http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=40472

*mul pole hetkel seisvast autost korraliku pilti kust koopa/rehvi suurus suhe oleks selgelt näha, kuid tundub nagu tagumised vedrud oleksid veidi väsinud küljepealt vaadates(tagaots oleks nagu madalam.)Võibolla on see silmapete erinevatest koopa disanidest.

Laskem arutlusel vabalt kulgeda.
 

post-2800-0-84003400-1427321593_thumb.jp

post-2800-0-03540000-1427321875_thumb.jp

Muudetud , muutis Maiz
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 3 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

See madalduse peal olev number on mingi standardauto puhul. Üldiselt ikka väga individuaalne, palju reaalselt madalamaks läheb. Keeramine sõltub lisaks rehvidele veel velje ET-st.

Iseenesest -30 suht ohutu veel igasuguste variantide korral. Enda kogemusest võin öelda, et R4 rulli -40mm vedrude paigaldusel ei hakanud 205/55 R16 kuhugi vastu käima erinevates asendites.

PS. Püstak keerab koos rattaga kaasa, seega kui alla läheb ja vastu ei käi, siis ei puutu ta pööramisel teemasse.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ilmselt sõnastasin oma esimest küsimust natuke valesti.Ei pea silmas turundusliku nime kandva "miinus 30" madaldus sarja.Otsingi vedru tootjat, kellelt oleks võimalik osta sobivaid eripikkustega vedrusid 51mm püstakule sobivale, enda soovitud kõrguse ning mingisugusegi jäikuse vahel valida.Ehk ostsin vedrusid mis nn. 205/50R16 rehviga standard auto puhul umbes 30mm madalamaks läheks, ning teaksin ostetava kauba speci.Lisasin püstakumõõdu kogematta lausevõrra kõrgemale eelmises postis, ehk tean püstaku liikumis teekonda rooli keerates :)
 Küsin huvipärast kas sinu "miinus 40" madaldusega auto oligi 40mm madalam võrreldes standard vedrudega? Hetkel tundub, et lähen autoga nurga kaaludele, ning amordi parameetrite, nurga kaalude ning muude vajaminevate väärtustega arvutab sõber umbes vedru jäikused minu kasutusel, sealt edasi saab testida sõites.[Kõige raskem on selle õnnetu 60nendate tagasillaga, millel staatiliselt on vb 1kraad camberit,veopeal on 2 ja rohkem, ning kere kreenis on positiivne.Väga suuresti muutavad väärtused, kuid vahest muudavad juhtitavust meeldivalt vanakooliks :) ]

Muudetud , muutis Maiz
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus