Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Marko S

BMW 320 '90 - Marko S

Soovitatud postitused

Tere jälle!

Läks siis eelmise autoga nagu läks, sai ta naabrikutile maha müüdud.Kuna endal polnud aega ja võimalust teha, siis see oli lihtsam variant.Võibolla liiga kiirelt heitsin püssi põõsasse, kuid see on minevik.

Alustame uuelt lehelt.

Ostetud sai siis Rene_V käest tema teada tuntud "matt must" rullikas.Passi järgi on aastaks 1990 ja kuupäevaks 8's oktoober.Originaalis oli ta 2.0 mootoriga, kuid need ei pidanud seal vastu.Esimesel oli saalekolks (kui hästi mäletan) ja teise saatust ma ei tea.Otsa oli igatahes ta saanud.Nüüd siis peal M20B25 ehk teisisõnu 2.5 125kw reas kuuene.Liigutab seda autot hästi, hetkel ei kurda.Ees on "kodukootud" madaldus, ma ei tea täpselt mitu keerdu seal vedrust alles on, aga paras kart on küll.Aga talveks läheb originaal vedru tagasi, sest ma ei ole nõus tasuta soome teid puhtaks lükkama.

Sisuks on siis Konig'i sportistmed, mis on kellegi poolt värskendatud.Head näevad välja ja oi kui mõnus on nendes istuda. :cool:

Rooli keerates vaatab vastu M-Tech I rool, mis on ka ilmselt kellegi käe läbi saanud uue naha.Värske näeb välja igatahes.

Lisadeks võiks nimetada esimesi el. aknaid, ja Hifi (mida kahjuks enam ei ole).Aga nagu aru sain, siis juhtmestik on alles, seega "tweeterid" tulevad originaalid igaljuhul.Taga aknalaua sees on "kes k***t teab kus põranda all tehtud" ovaalid, aga mängivad väga hästi.Muusikat teeb vanakooli Pioneer.OBC ja Check Contorl, katuseluuk ja põrandamatid.

Hetkel veereab auto 16" Azev look ratastel, talveks tuleb 15" veljed ja talverehvid.Millised ? Seda ei tea veel, aega pisut on. :)

Siin ka nimekiri, millega ta veeres 21 aastat tagasi liinilt :

S215A Power steering, engine-speed-dependent

S288A BMW light alloy wheel, cross spoke 29

S300A Central locking with anti-theft system

S314A Door mirror,driver lock, heated

S339A Satin Chrome ( shadow-line)

S350A Therm.insulat.glass green

S354A Windscreen, green-tinted upper strip

S400A Slide/tilt sunroof, manually operated

S410A Window lifts, electric, front

S423A Floor mats velour

S428A Warning triangle and first aid kit

S497A Centre armrest, rear

S510A Headlight vertical aim control

S520A Fog lights

S556A Outdoor temperature indicator

S653A Radio Bavaria C reverse II

S680A Radio antenna, manual

S690A Cassette holder

S708A ///M sports steering wheel leather

S720A Edition " Executive" ZD

S750 Basisumfang fuer edition

L801A National version Germany/Austria (GERMANY)

S860A Additional turn indicator lamp

Siis võiks siia lisada väikese tegemiste nimekirja ka.

*käigukangihoovastiku puksid

*veepump

*kütusepaak

*esiklaas

*nipet näpet siit ja sealt

Panen paar pilti kah.Selline oli ta siis, kui Renx selle ostis :

ogaaaicjkb3qka83x1oqy99.jpg

ogaaao4zv2bw8jxxlt1jmwv.jpg

Ja selline näeb ta välja nüüd :

DSC_0030.jpg

DSC_0043.jpg

DSC_0051.jpg

No nii, lõpuks sai siis üks suur töö jälle tehtud.Vahetatud sai käigukastihoovastiku puksid.Vaatasin neid uusi juppe kilekotis, ei tundunudki nii hull töö olevat.Aga kui auto alla sain, siis oli vaatepilt absoluutselt teistsugune.

Kätte saamine polnudgi teab mis kirurgitöö, kuid tagasi saamine oli juba oma ette ooper.Kõige rohkem võttis aega käigukasti võlli küljes oleva kolmiku kätte saamine ja selle tagasi panek.Miks ? Kuna ei näinud suurt midagi, sest kardaan, summuti, käigukasti tala ja kast ise olid ees.Käsi kaudu.Täpselt nagu hambaarst läbi tagumiku.Ausõna oli selline tunne.

Kätte saamine oli vast lihtsam, sealt tuli maha saada "sõrmus" ja selle all oli tift.See tuleb ainult ülesse välja, kuna alla läheb ta kuskile vastu ja jääb pool karva puudu.Võibolla oleks pidanud keerama kardaani ?

Aga tagasi panek oli juba hea.Kuidagi oli vaja saada see kolmik sinna külge ja tift sinna sisse.Augud oleks pidanud ju kohakuti olema.Aga kus kuramus sa seda näed, kui kätel pole ruumi ning ainult kompimise teel saad toimetada ? Igatahes läbi hirmsa kirumise ja vandumise saatel ta ükskord sinna külge pidama jäi.Jumal tänatud!

Siis käigukangi all otsas oleva puksiga oli ka omaette ooper.Polnud ju näinud, kas see mille ostsin ja see mis seal küljes on, on ühesugused ? Tutkit! Erinevad. Sees oli puhtalt ainult kapronist puks ja see mille ostsin, oli kumm kah ümber.Ainukene variant neid omavael sobima saada oli too kumm ümbert ära lõigata.Ei tea kas oli hea mõte, aga igatahes jäi ta pidama sinna.Loodetavasti ka peab.

Ülemise otsa see suur ümar puksikene oli lihtne.Kätte saamisega oli pisut jama, aga selle muu kõrval oli too kökimöki töö.

Nüüd on lausa lust ja lillepidu käike vahetada, hea tihke sai ja hetkel töötab.Loodetavasti töötab ta edaspidi ka. :P

Tänud Eerole varosade eest ja muule mansaftile moraalse toe eest. :)

Lõpetuseks paar pilti ka :

Vana vs uus.

P9222408.jpg

Küljelt vaadates on pisuke erinevus, kuid installimisel ja käikude vahetamisel küll ei muutunud midagi.

P9222410.jpg

Vana vs uus.

P9222411.jpg

Uus "kolmik".

P9222412.jpg

Vana "kolmik".

P9222413.jpg

P9222423.jpg

Uus kapronpuks.

P9222424.jpg

Ja nii ta sinna jäi.

P9222426.jpg

Kui ajaliselt jõuan, siis pühapäeval peaks saama veepumba vahetatud ja "pisut" värvitöid tehtud. ;)

Seniks stay tuned! :mrgreen:

I got my rims painted : :mrgreen:

P9242431.jpg

P9242434.jpg

Ja selline ta siis jäi : Kiitke takka või matke maha, mulle meeldib! :)

090410493305a9.jpg

090410611b9eb8.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Hea, et jätkad teise mehe tööd, hifi paketti pole sellel masinal olnud (lisavarustuse järgi ei näita)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Hea, et jätkad teise mehe tööd, hifi paketti pole sellel masinal olnud (lisavarustuse järgi ei näita)

Siis ma olen ise puusse pannud veidikene lisavarustuse osas. Aga jah, järgmine tähtis osa oleks siis paak ja kogu mudru sellga seoses.Tankimistoru (loodan - uus maksab üle 200.- UM'is), see kummilutt, kuhu kinnitub toru ülemine osa, kütusefilter, voolikud ja tilulilu veel.Kuna paak on alt ära ja sellega seoses ka kardaan, siis ilmselt läheb vahetusse ka kardaani tugilaager.Võibolla veel midagi, aga kohe meelde ei tule.

Kuna juhtmetega on jube rats tehtud, siis kõlarijuhtmed jms tuleb uued taha vedada.Kui teha, siis korralikult. Soetasin ka vanakooli maki endale.

15_b_490363_15901726.jpg

Seoses sellega ka küsimus, et kas sellest makist on võimalik kuidagi AUX väljundit saada või ei ? :roll:

Peab veel leidma originaal tweeterid ja ilmselt ka jalgade juures olevad kõlarid paremate vastu vahetama.Miskise pisikese võimu peaks kah organiseerima neile vahele.Woofrit ilmselt ei tule ja kui tuleb, siis võimalikult minimaalne ja ilmselt freeair, kuid see on tulevik. :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma miskipärast arvan, et härra tahab ikka AUX sisendit mitte võimuväljundit saada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Huvitav on see et minu täiesti uus kolmik küll nii ilusti tihedalt selle uue hoovastikuga ei ühti päris suur lokks on sees.

suvi2011112.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Hiis, plastikseibid panid vahele? Kummagile poole ja mõlemasse otsa käivad ka plastikseibid vahele.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Need on vahel aga vaatan ülevalt vaatest MarkoS pilti seal pole mingit mikro vahet isegi ja minu oma küll seal nii tihkelt sees ei olle.Teen millalgi pildi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Need on vahel aga vaatan ülevalt vaatest MarkoS pilti seal pole mingit mikro vahet isegi ja minu oma küll seal nii tihkelt sees ei olle.Teen millalgi pildi.

See loks jäi suhteliselt minimaalne.Päris tihkelt ei läinud ta sinna sisse, aga mitte ka lodevalt.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tagumine velg (offset) pole päris see, velg või suurema randiga ja laiema ka olla.

Esiistmete küljed võiksid nahast olla.

Muidu on väga kena..

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Tagumine velg (offset) pole päris see, velg või suurema randiga ja laiema ka olla.

Esiistmete küljed võiksid nahast olla.

Muidu on väga kena..

Seda olen ise ka mõelnud.Et velge väljapoole tuua, siis võiks kasutada flantse, kuid see mõte mulle eriti ei meeldi.Järgmine aasta tuleb nagunii midagi muud alla, seni kannatab ära. :)

Mulle ei meeldi nahkistmed vms.Riie on kõige parem. :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mis 220 juhtmed sealt kasti juurde viidud on?

P9222426.jpg

Ma oleks AZEVI teksti valgeks ja'a'tnud. :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Mis 220 juhtmed sealt kasti juurde viidud on?

Ma oleks AZEVI teksti valgeks ja'a'tnud. :lol:

See vömalus veel on olemas. :D Möte kusjuures oli, aga eks näis.

Nendest juhtmetest ma ei tea midagi.Arvan, et mingi "kölarikaabel" vm sellest tehtud. :mrgreen: Aga noh, mingi hetk hakkan selle asjaga ka tegelema.Ennem muud vajalikud asjad vaja ära teha. :)

Öhtul pisut pilte ja juttu eilsest öhtust kah.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Vabandan ette, et suured pildid.Minu kuvari jaoks on väga head. :mrgreen:

Päevast!

Eile sai siis suur töö ette võetud.Nimelt siis veepumba vahetus.Kes seda tööd teinud, see teab, et pole just meelakkumine.Kogu pudru vaja eest ära keerata, et lähedale pääseks.Õnneks olen ma seda tööd oma vanal touringul teinud (kaks korda), seega midagi keerulist ei ole.Ainukene mis mind natukene kartma pani, oli too hammasrihma pinguti vedru.Aga kuna ma pingutit ei puutunud (poldid jms jäi kinni), siis võtsin selle vedru koos tikuga sealt ära ja panin koos veepumbaga ta samamoodi tagasi. Ma ei tea, kas oli õige tegu ? Ma loodan küll! Vähemalt hammasrihm jäi täpselt nii nagu enne.

Vana veepumba küljes polnud tihendist haisugi.Natukene oli silikooni (tundus sedasi) ja kõik.Ei imesta, et too lekkis sealt.Käega katsudes mingit loksu sees ei olnud, kuid tundus, et laager teeb küll õrna kõrinat.Uus oli olemas, seega miks mitte uus panna. :)

Taaskord tänud Eerole varuosade eest.Ära muretse, ma tulen varsti jälle. :mrgreen:

Sai ka summutist tekkiv kolin ära likvideeritud.Oli ühendustkohast pisut lahti tulnud ja keeranud klambrdi nii, et käisid vastu kuumapleki polti.Sealt see hirmus kolin tuligi.Nüüd on õnneks see kah korras. :)

Esmaspäeval peaks saama kätte "uue" kütusepaagi, tankimistoru.Järgmine nädal peaks Laakoselt (Soome BMW esindus) tulema üks kummilutt kah ära.Vaja lisaks veel osta voolikuid ja uus kütusefilter.Ilmselt nipet näpet veel.Uue käigukangi nahkkoti saan ka ja uude kuusse jääb ///M käigukangi nupp koos valgustusega. :)

Sai ka üks vanakooli makk sebitud.Sobib värvidelt ja muult ilusti autosse.Tegemist Pioneer 2030R tüüpi käkiga.Lisaks siis ette originaal tweeterid tulemas, uued kõlarijuhtmed ja täiskomplektne Nokia 6310i handsfree. :)

Ahjaa! Lahti võttes avastasin, et jagajakaane kontaktid kõik ära põlenud.Ei imesta, et mootor korralikult käi.Muidugi, kui normaalset sädet pole ollagi.Ehk siis jagajakaas, rootor ja ilmselt uued küünlad kah.Üks tegemine. :)

Paar pilti eilsest :

Vana versus uus :

P9302435.jpg

P9302437.jpg

Vana :

P9302439.jpg

Uus :

P9302440.jpg

P9302443.jpg

Ära põlenud kontakt :

P9302448.jpg

P9302457.jpg

Uus pump küljes :

P9302461.jpg

Ja kaks niisama pilti :

P9302469.jpg

plakk.jpg

T:

Marko

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nii, aga Härra McPeet'ile suur tänu transpordi eest ja Eix22'le varuosade eest! Sain kätte kütusepaagi ja tankimistoru.Pakist ei viitsinud lahti võtma hakata ja tuppa veel vähem tassima. :)

Sain kätte sellised asjad :

Tegemist siis Pioneer Deh-2030R'iga + Nokia 6310i mille jaoks sain Riivolt täiskomplektse handsfree. :cool:

lisavidinad.jpg

Leidsin veel mõne pildi eilsest :

DSC_0675.jpg

DSC_0722.jpg

DSC_0704.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuramus küll :roll:

Need helerohelised veljed mattmusta auto all on ikka täiega " Perfecto "

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Kuramus küll :roll:

Need helerohelised veljed mattmusta auto all on ikka täiega " Perfecto "

Ma räägin noh. :lol: Suurem osa neist teeb maha seda... :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Toores õun :D Mulle see auto meeldib, suudab teiste mattide hulgast silma paista.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus