Hüppa postitusse

M: 325ix 91a


grimes

Soovitatud postitused

Müüa siis E30 325ix
Mis siis ise turbotatud rohkem selleks, et talvel nelikuna jõudu oleks lumes.
Suveks saab teha ka tagaveoliseks lihtsalt (sellest räägin kohapeal)
 
Värvilahendus on eemaldatav, all orig must värv.
Väljalase 2.5" otseläbi koos otseläbi lõpupütiga. Cooler samuti uus koos 2.5" torustikuga jne.
 
Ülejäänud info leiab vast Auto24 kuulutusest :)
 
Müügihind : 3300€
Asukoht : Tallinn
Nr: 56 37 57 47
Vahetuseks eelistan E46/39 3.0td
Kuid vaatan üle kõik pakkumised :)
 
61197203.jpg
Muudetud , muutis grimes
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Vabandust, et teemat solgin,aga maini ära et keevitatud vahekasti differ.

Muidu hakkavad köik suvel oma ixe tagavedusteks tegema kardaani eemaldamisega. Nagu siin ühe naljahambaga paar aastat tagasi vaidlesin. Originaalseisus vahekasti puhul kardaani eemaldamine on suur pönts vahekastile, eelköige visko surm.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Turbo on 2.4td E28 pealt pärit. Puhub hetkel ka 0.4bar 
Progreaju ei ole.. 
Süüdet hilisemaks keeratud, teised pihustid ja lisapihusti rõhupealt lisaks jms.
Antud kombo töötab täitsa viisakalt ja on kindel oma segu osas. On ka eelnevalt 3-4a teise autopeal töödanud vähe robustsema väljalaske, cooleri jms süsteemiga.
Antud hetkel sai auto valmis tehtud ja siiani pea 4k sõitnud ja pole probleeme esinenud mootori töös kordagi alates esimesest käivitusest... :) (ptui ptui ptui)

Muudetud , muutis grimes
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kui keskdiffer on kokku keevitatud, siis ju ongi ainus variant suvel normaalseks sõitmiseks esimene kardaan ära võtta.

On on, mainisin seda seepärast, et originaalseades vahekastiga mehed seda tegema ei hakkaks.

Lisaks olen kuulnud väidet, et vanematel subarutel on ka kinnine keskdiffer...söidab ka :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Selles osas ma ei oskagi miskit öelda.. Eelmine omanik kaarel sõitis kogu temakäes oldud aja nelikuna ringi (vist 9000km)
Plus üleelmine omanik Mammu ka pool ajast nelikuna.. 
Eelmised omanikud ei saanud päris aru ka, et mis seal tehtnud täpsemalt on... et manööverdades selline imelik on. Ja ka mulle endale tundub, et ta päris 100% jäik ei ole. Sest rattaid ta lohistama ei hakka asfaltil, kuid on tunda kuidas poob küll. Lumel ja märjaga ei saa suurt midagi aru... Ja kui natukenegi juba hoogu ka sees.. ala 20 või üle pole ka miskit aru saada... ala kurvid, ringteed vms.
Seega ma nüüd ei oskagi öelda.. kas on reaalne et ta on suht jäigaks kuidagi aetud samas mitte päris lukus.

Muudetud , muutis grimes
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Seda oleks lausa huvitav teada saada, et mis asja ja kuidas seal kinni keevitatud on. Sellist lahendust pole kuulnudki, et vahekast kinni keevitada. See tähendaks siis konstantselt 50% ette ja 50% taha kui visko asendada jäiga lüliga. Ei mingit leevendit esi-ja tagasillas tekkivatele kiiruse erinevustele.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Aigar, mis siin ikka huvitavat ja imestada, sa näeksid nagu esmakordselt jalgratast, kuigi endal terve hoov neid täis on!  :D  Mina olles IX'e omanud ikka mitmeid ja kokku puutunud nende tehnikaga ka sõprusringkonnas palju, siis olen varemgi oma silmaga näinud, kuidas Pesur aastaid tagasi keevitas ühe visko eelpool kirjeldatud viisil jäigaks kokku. Töötab nii nagu soovitud aga...minu arvamus on selline et antud seadistuses muutub auto liiga alajuhitavaks.  :rolleyes: 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus