Hüppa postitusse
  • 0

M20B20


Greger

Küsimus

Nii sai tehtud mootori vahetus. Käis ka Truumu juures, et süüde paika ning sai see tehtud. Kuid selline jama, et külmalt käivitub ainult nimodi kui võtad õhulugeja pistiku lahti ja siis käivitad ning tööle jäädes ühendad pistiku külge ja korras. Kuid külmalt nagu jätab osad pütid vahele ja paugub õhulugeja kopsikus. Vaatasin, et õhu pea sisse võtu osa on kuidagi kahtlaselt õli täis. Sai see suur toru täitsa iluskas ja puhtakstehtud seest.

Sooja mootriga on kõik korras. Käivitus on veidike kuidagi pikem.

Ja kas keegi oskab õelda mis otstarve selle detaili regullmisel on. Tema otsas ja sees on siis mingi kruvi/siiber mida saab sisse vällja keerata. Kui palju peaks antud asi sees või väljas olema orginaal seadistuses. Tühikäigul kruvides tõstab/langetab pöördeid aga kas on ka käivitamisel mingi otstarve tal (detail 5 ) . http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-doors/Europe/320i-M20/LHD/M/1986/october/browse/engine/intake_manifold_system-2/#05

Olen proovinud teist õhulugejat ja see ei muutnud olukorda. Kuid soojalt asi jälle korras.

Siis vahel käivitamisel nagu venitab jubedalt nagu tahaks tagurpidi tõmmata selline imelik lonkav käivitus.

Oskab keeig midagi õelda selle jamakohta ?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 16 vastust

Soovitatud postitused

  • 0
aga mis Truumus selle kõige kohta öeldi ?

Ma lasin neil ainult süüdet regullida. Sest tundus süüte jama olevat,et ta korralikult ei töötanud.

Ja õeldi, et see klapp kuhu tulevad tosooli voolikud ja vaakumi voolik, et see klapp läbi. Ja sellest on tingitud siis tühikäigu pöörded 1200 rpm. Et kui see terve panna siis peaks ok olema. Ma ei tea kuidas nad testisid seda autot seal v mis iganes.

Asub see klapp seal sisselaske all. Selline toru mille sees on bi metal süsteemi mis soojaga ja külmaga sulgeb ja avab klappi ning seega regullib pöördeid.

Sai siis timmitud seda tühikäigu regulaatorit kuis see võimalikult lahti keerata siis külamlt käivitub enamvähem. Kuid teeb maisna uimaseks kohe kuidaig ning näidiku järgi läheb kütsi ka julmalt rohkem.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

see külmkäivtusklapp millest sina räägid,küll selliseid sümptomeid ei tekita. See on nagu vanematel karpaga autodel tooreklapp,tõmbad külma mootoriga lahti (või kinni,küllap targemad teavad paremini) ja hoiab tühikäigupöördeid kõrgel. Selle klapi külge läheb neli voolikut,millest kaks on jahutusvedeliku ja teised kaks õhuvoolikud. Ja kui see klapp ei tööta korralikult,ehk siis soojaga ei sulgu,siis jäävadki pöörded peale ja seisad foori taga 1500 rpm. Aitab selle vastu kui üks õhukanal pimedaks teha. Sellisel juhul muidugi kaob külma mootoriga tühikäik ära kuid sooja mootoriga saad see-eest tühikäigu paika reguleerida.

Vajadus õhulugeja pistikut näppida selle klapi korrasolekust küll ei tohiks sõltuda niipalju kui mina asjast aru olen saanud.

Krdi pikk jutt sai aga Truumule olen minagi raha maksnud abi saamata.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mul põhjustas kunagi tühikäigu kõrgeid pöördeid nö. gaasipedaaliasendi andur, asub segusiibri all, väike plastjunn, kolme klemmiga pistik läheb külge. Andur oli jäänud kinni täis gaasi asendisse ja auto arvas, et sõit käib kogu aeg gaas põhjas.

Andurit saab kontrollida multimeetriga klemmide vahel takistust mõõtes.

Kui pedaal täitsa üleval siis peab olema esimese ja keskmise klemmi vahel takistus 0 ohmi, kui avada segusiibrit paar milli, peab takistus minema lõpmatult suureks. Kui pedaal üle 50% alla vajutatud peab olema keskmise ja kolmanda klemmi vahel takistus 0 ohmi. Kui segusiiber kinni lasta peab takistus minema lõpmatult suureks.

Võib-olla mäletan klemmide järjestust valesti aga saad mõttest aru. Mõõtmiste tegemiseks ei pea mootor töötama. Ei tea, kas ta neid ülejäänud sümtomeid põhjustab aga kindluse mõttes võid kontrollida.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0
mul on sama jama et ainult ilma õhulugeja juhtmeta saab käima panna ja kui käib võib juhtme külge torgata,ise arvan et mõni vaakum on lahti aga pole veel jõudnud kontrollida

Jap kuradi jama on see. Ma uurin jx kasutajalt e21.ee foorumist ehk ta saab aidata seal mainiti , et ta pidi M20 mootoritega suht sina peal olema.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

nii nokitsesin siis täna . Vahetasin termostaadi ja panin pimeda sellele klapile siis mis nii nimetatud toore klapp on. Ja korras käivtumine on täitsa ok nii külmalt kui soojalt. Ja pole vaja võtta lahti õhulugeja pistikut. sai pöörded ka 750 - 800 peale regullitud. Kuid eks nüüd vaja klapisääretihendid teha ja siis klapid regullida ning peaks ka ühtlasemalt tööle hakkama. Praegu seier küllei kõigu aga kõrvaga kuulates ikka nata kõigub.

Käisin proovimas ja praegu pole nagu käivitamisega viga. tahab ainult tsipa gaasi saada siis läheb korralikult. Kuid see starteri venituse värk ei meeldi eriti nagu vahel korra venitab kas võib olla viga starteris ?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Enam vähem töötab aga eks tuleb varsti uus vahetus ette kui teine mootor on kokku klopsitud ja vahetatud mis vaja.

Kuid selline küsimus miks on sisse laske õhuvõtu toru õline ? Mis sele viga on. Karteri tuulutuses asi pole. Kas võib olla, et mootoris on minigi rõhk sees ja sellest pressibki õli ülesse ?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Vahetasin termostaadi ja panin pimeda sellele klapile siis mis nii nimetatud toore klapp on. Ja korras käivtumine on täitsa ok nii külmalt kui soojalt. Ja pole vaja võtta lahti õhulugeja pistikut. sai pöörded ka 750 - 800 peale regullitud .

Ei tea kuidas see ("ravim") pöörete kõigutamisele mõjub ?

Vast on ka ehk kuidagi selle klapiga seotud ?

Kuigi käima läheb ilusti ja edasi kõigutab pöördeid ka sooja mootoriga .

Kus kohast sa tühikäigu pöördeid regullid ?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Siis vahetan nädala vahetusel terve sisselaske ära , teine töötas ühtlaselt enne seisma jäämist , eks siis on näha , kas ka mingeid muutusi .

Tühikäigu kruvi jätan hetkel puutumata , kui enne käis , siis peab ka edaspidi normaalselt tööle hakkama .

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus