Hüppa postitusse
  • 0

Suuremad pidurid E30nele


soonikx

Küsimus

Sellele küsimusele on 18 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Mul endal ka alla minemas e46 330d pidurid ja kettad, kuid pole veel täpseid arvutusi ja jooniseid teinud, võimalik, et keevitades ja ilma vahetükkideta.
Aga selleks eelnevalt vajalik juba ka 5x120 peale teha.
Netist veel võimalik tellida igasugu bolt-on komplekte kalli raha eest.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Väljamaal on üldlevinud neid Corrado alt võtta. Sadulaid kasutatakse siis Mazda RX-7 oma aga ehk saab ka midagi vähemeksootilist välja otsida. Vahetükid tuleb nagunii meisterdada.

 

Üldiselt nii väikse vahe puhul on mõttekam ehk korralikku klotsi ja pidurivedelikku investeerida? Saaks ju tunduvalt asisemaks orig. pidurid.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mõnituhat kilomeetrit hetkel. Selle sees ka paar rajapäeva. Igapäevasel kasutusel mõnusad - ei tahma ega kriuksu. Ning ei vaja eelnevat soojaks sõitu. Aga kui auto ainult tänavapeale siis võib ka midagi muud kaaluda, tegemist siiski ikkagi kiiresõidu klotsiga.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Mis arvate, kas 4x zimmermanni puuritud kettad ja ferodo d2500 klotsid või minna miski muu ketta peale? Kahju on hetkel minna 5x augu valemi peale, kuna väga palju on velgi veel 4x100 peale. 

Eeldan et zimmeri kettad peaks ka seisma jätma ikka :) 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Puuritud kettaid üldse ei soovita, kui just äge välimus ainult eesmärgiks pole. Radiaalsed praod varem või hiljem platsis kui kuuma anda ja siis pole enam äge ja kindel tunne kuuma anda.

Kui oled hull piduriotsas elaja ja suudad klotsid ikka ja jälle rajal klaasjaks ajada, on soontega ketas ehk põhjendatud valik kuid paralleelselt tasuks siis ka klotsi mark ja ka enda sõidustiil ikkagi üle vaadata.

Minu ainult rajasõiduks ettenähtud ja pruugitav E30 kasutab tavalisi aukudeta ja soonteta Brembo ventileeritud kettaid ning Ferodo Premier klotse (4x100, tehasemõõdus pidurid). Ja mitte ühtegi probleemi pole. Ka +29* temperatuuriga 20 ringi järjest Auto24Ringil sõites mitte. Olen kasutanud ka Ferodo DS2500 klotse ja need on head klotsid, kuid kui sama hästi töötavad 10x odavamad Premierid, miks ma peaks selle raha tuulde viskama. ATE Blue Racing pidurivedelik (või analoog) ka soovituslik, kui rajale rohkem asja muidugi. 

  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

4 kolviga suporditega võite igasugused laia randiga veljed ära unustada. Vähemalt nii, et need koopast välja ei jää.
Kes alumiiniumist 4 kolviga sadulaid soovib, siis minult saab. Sadulad on osadeks ja klaaskuul pritsitud. Tutika tihendikomplekti saab ka kaasa.

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus