Hüppa postitusse
  • 0

K:318karpa vs 2,5l 141kw


renka30

Küsimus

probleem siis selles et algselt mootor oli 1,8l karpa ja aastaks on 86 aga tahaks 525i 141kw mootorit mis on pärit 90.a peale istudada ja nüüd tahakski targemate nõu kuulda et kuidas juhtmed vean ,mis kast ,mis kardaan ,mis differ ,mis käpad jne.

jutt tuli segane aga loodan et saate aru ja oskate aidata

ette tänades Renee

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Soovitatud postitused

  • 0

Nii lugu nüüd selline ,et auto sõidaab aga vigaselt.Mure nimelt selles,et pöörded on kusagil 2000juures ja kõiguvad.Vahetasin ära õhulugeja,aju,pihustid,süütepoolid,lambda kontrollitud.need toimivad.gaasiklapi anduriga on mingi porr.kui pistik ära võtta siis pöörded langevad aga ikka puterdab.anduri vahetus tulemust ei andnud.ülevaatus punktis lasin summutist tulevat nänni mõõta kõik oli ok.enne kui juhtmesarja vahetama hakkan.on äkki kellelgi mõni soovitus mida veel katsetada ette tänades: Katlamaja tiim

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

mul kõikusid pöörded kui oli katki õhulõdviku ja tühikäigu mootori vaheline õhuvoolik.

ja teinekord kõigutas ka kenasti pööret, kui ei saanudki aru mis viga oli.

lõime diagnostika aparaadi külge, kustutas kõik vead ära ja pöörete kõikumine kadus, ning tagasi pole poole aastaga tulnud.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

ma olen 50% kindel, et asi lisaõhust sellest tavaliselt kõikuma hakkab. pane kõik vaakumiotsad kinni tühikäigumootor ja vaakumvõimendi ka vaata mis siis saab ja see kust kollest tühikäigumootorisse lõdvik läheb see kipub vahest askeldamisega ära tulema. kui vaakumijama ei ole siis ükshaaval kõiki andureid ära tõmmata ja vaadata mis siis teed ja pärast akujuhe mõneks minutiks maha, et ajust veakoodid ära kustutaks. kui kõike seda juba oled proovinud siis ma tõesti ei tea tantsi ümber auto ja laula saksakeeles :)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Nii... vahepeal tehtud uuendused on sellised: vahetatud juhtmestik koos andurite ja ajuga.paigaldatud TERVE sisselaske kolle,kontrollitud mootori märgid(süüde).uued pihustid koos latiga,tagasivool kontrollitud,kütte ja silindri surve mõõdetud,ära võetud kütuse aurude mingi filter ja selle ots kinni pandud.vahetatud ka süütemoodulid

IKKA EI TOIMI NORMAALSELT

St. kohalkäik ei ole stabiilne ja rõve bensiini hais on sumbutist väljas

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus