Hüppa postitusse
  • 0

K:318karpa vs 2,5l 141kw


renka30

Küsimus

probleem siis selles et algselt mootor oli 1,8l karpa ja aastaks on 86 aga tahaks 525i 141kw mootorit mis on pärit 90.a peale istudada ja nüüd tahakski targemate nõu kuulda et kuidas juhtmed vean ,mis kast ,mis kardaan ,mis differ ,mis käpad jne.

jutt tuli segane aga loodan et saate aru ja oskate aidata

ette tänades Renee

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Soovitatud postitused

  • 0

kui vähegi inglist ablad, siis registreeri ennast e30zone.net kasutajaks.

seal on see teema kõikvõimalikkes variantides lahti ja kokku tagasi ära räägitud.

siit foorumist, tegelikult ei leia päris mitut asja mida võiks teada seda mootorivahetust tehes.

ja ütlen ausalt, odavam on osta, kui ise teha.

ma võin sulle näiteks oma ära müüa ;)

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0
kui vähegi inglist ablad, siis registreeri ennast e30zone.net kasutajaks.

seal on see teema kõikvõimalikkes variantides lahti ja kokku tagasi ära räägitud.

siit foorumist, tegelikult ei leia päris mitut asja mida võiks teada seda mootorivahetust tehes.

ja ütlen ausalt, odavam on osta, kui ise teha.

ma võin sulle näiteks oma ära müüa ;)

kahjuks ära vist ei osta ,kuna omal väga hea toorik olemas

aga muidu moe pärast küsin hinda

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

kui sa ise ei viitsi ikka üldse otsida siis kas sa seda valmis viitsid üldse teha?

ostad omaled mootori ja siis otsid ülejäänud jupid vastavalt mootorile juurde

mul on

E34 karter koos õlivõtturi, õlivarda ja tema toruga

e36 M50 mootorikäpad

M40 mootori kast - oli vaja ka uut otsalaagrit selle kastiga

M40 käiguhoovastik lühemaks keevitatud - m20 kasti hoovastik peaks sobima

M20B20 kardaan

M20B20 algusaastate hooratas

m20b25 väikese korpusega starter

e36 328 kondivariandiga radikas

e36 kondi jahutusventilaator

e21 pidurivõimendi - sobib ka ix oma

juhtmestik peaks käima nii

m50b25enginetoe30body.jpg

variante on muidugi mustmiljon veel, kasutades teisi kaste, hoorattaid jne...

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0
kui sa ise ei viitsi ikka üldse otsida siis kas sa seda valmis viitsid üldse teha?

ostad omaled mootori ja siis otsid ülejäänud jupid vastavalt mootorile juurde

mul on

E34 karter koos õlivõtturi, õlivarda ja tema toruga

e36 M50 mootorikäpad

M40 mootori kast - oli vaja ka uut otsalaagrit selle kastiga

M40 käiguhoovastik lühemaks keevitatud - m20 kasti hoovastik peaks sobima

M20B20 kardaan

M20B20 algusaastate hooratas

m20b25 väikese korpusega starter

e36 328 kondivariandiga radikas

e36 kondi jahutusventilaator

e21 pidurivõimendi - sobib ka ix oma

juhtmestik peaks käima nii

m50b25enginetoe30body.jpg

variante on muidugi mustmiljon veel, kasutades teisi kaste, hoorattaid jne...

aitähh sulle sellist abi ootasin juba ammu

tänx veelkord

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ma istutasin ka E30 kabrjole M50.2,5.141kw mootori,ruumi jäi vähe ette otsa,nii et mehaaniline vent ära ei mahu,juba aretasin ka elektrilise vendi radika ette,nii et nüüd vaja tempilülitusandurit.Mis temperatuuril see peaks lülitama ja kust võiks seda saada?.Esialgu ajutiselt on mul kasutuses E36 1,8 radikas,mis arvatavasti kuidagi ei sobi sinna,kohapeal seistes hakkab kuumaks minema.Kas see tuleks panna ka panna vist 2,5 mootori oma?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Küsimus siis selline teile. Kui teie oma juhtme sarju kokku ajasite siis mitme pinnise otsaga oli m50 juhtmestik. Venna 316i 1991 sai peale pandud m50b20 millel m50b25 sisselase ja väljalase koos juurde kuuluvaga. Juhtmestik peaks ka olema m50b25. Probleem selline et kõik õpetused, pildid ja diagrammid nende m50 juhtmestikkude kohta on 25 pinniga ehk siis x20 pistik, aga selle m50 mootori juhtmestik on 20 pinniga. Selle kohta netis inf puudub. Aidake.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Aga mis seal vahet on, palju neid pin-e seal on? Kokku paned ikka õiged asjad omavahel. M50B20 on üldse Siemensi el tehnika, keegi ei viitsigi seda mootorit kuhugi peale aretada, seetõttu ka vähene info selle kohta. Käi manualid läbi ja sealt peaks ecu pin-ide ja mootoripistiku asetuse teada saama. Enamuse saab ikkagi M50B25 oma pealt maha viksida.

PS! Huvitaks täitsa, mis hobujõude need M50B25 kolled juurde peaks andma?

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kuidas selle audi 100 vaakumvõimendi võimendus on, suurem või väiksem kui võrrelda ix oma näiteks?

pidurivõimendi mis on ix'i peal, leidub veel ka:

Part 34331161486 (Brake servo unit) was found on the following vehicles:

E30: Details on E30

E30 325ix Sedan, USA

E30 325ix Coupe, USA

E30 325ix Touring, Europe

E30 325ix Sedan, Europe

E30 325ix Coupe, Europe

E32: Details on E32

E32 735i Sedan, USA

E32 735iL Sedan, USA

E32 730i Sedan, Europe

E32 730iL Sedan, Europe

E32 735i Sedan, Europe

E32 735iL Sedan, Europe

E34: Details on E34

E34 M5 3.6 Sedan, Europe

E34 530i Sedan, Europe

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Kuidas selle audi 100 vaakumvõimendi võimendus on, suurem või väiksem kui võrrelda ix oma näiteks?

minumeelest on võimsus u sama mis originaal võimul või isegi parem, ix omaga ei oska võrrelda kuna pole proovida saanud. vahepeal oli mul mosse oma peal, no see oli ikka täielik frukt :o kes kaaluhull on siis audi võimuküljes on ka alu peasilinder mis bmw originaalist kõvasti kergem sinna istub ka originaal vedeliku anum ilusti külge aint ühte piduritoru tuleb painutada ja üks pime ette panna kes ei kasuta nelja väljundit ise ma seda tööd teha ei viitsinud ja jätsin vana silindri.

Küsimus veel suurele ringile: kas teil läks ka sidur raskemaks nii raskeks, et kui hüpata mõne moodsama autoroolist enda autosse siis ei jõuagi vajutada. tahaks sellele probleemile kohe õige lahenduse leida mitte jälle mingit frukti kokku keerata.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Asi nüüd jonksu saadud. Otsisin auto-datast joonised ja kõik värvid mis olid e30 ja e34 juhtmestikul samad tulid ära ühendada. Temperatuuri anduri tööle saamiseks pidin m50 anduri vahetama m40 omaga. Kõik hakkas tööle. Nende jooniste ja õpetuste järgi mis netist saada oli oleks asi päris p...e läinud. Nüüdseks asi korras.

Need m50b25 kolded olid sellele mootorile installeeritud enne kui mootor meie kätte jõudis. Ei tea kas teeb asja paremaks või hullemaks. Proovisõitu pole veel teinud, annan siis teada kuidas asi jookseb.

Muudetud , muutis kruusmann
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

käigukast sobis mul ideaalselt va.sidurikäpp.seda peab vähe tuunima.sisselaske koldesse lõikasin augu,et vaakumvõimendi ära mahuks.

Varsti lisan ka pildid koos seletustega mida teha jne.

Tel.56939334

kudas sa augu kinni panid.ma omal kaalusin ka seda lõikamise teemat aga lõin käega suht porno tundus
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

sisselaske kollektorit lõikuma hakata, mks sellinne porno vajalik on?

kui kasutad e21 pidurivõimendit siis lihvid kergelt paari ribi ainult maha kollektori pealt ju...

ja palju ruumi jäi sul radika ja veldilaatori vahele kui labad teisele poole tõstsid? ega vist mitte eriti ju

Muudetud , muutis perfectenemy
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus