Hüppa postitusse

Otsi foorumist

Näitan tulemusi siltidele 'spidomeeter'.

  • Otsi siltide järgi

    Eralda sildid komaga.
  • Otsi autori järgi

Sisust


Foorumid

  • Tere tulemast foorumisse
    • Vaba teema
    • Foorum ja E30 Kogukond
  • E30 Kogukond
    • Meie endi autod
    • Rullide kokkutulekud
    • Kasulikud kohad E30 omanikule
    • Tuuningurubriik
  • Müük - Ost - Vahetus
    • Autod
    • Varuosad
    • Audio - Video
    • Veljed - Rehvid
    • Tuuninguks vajalik
    • Teised autod, vidinad
  • Tehniline abi
    • Probleemid
    • Õpetused - Teadmiseks
    • Muud mootorid
    • Küsimused - Vastused
  • Liiklusuudised
    • Transpordiameti uudised

Leia tulemused...

Leia tulemused mis sisaldavad...


Loomiskuupäev

  • Algus

    Lõpp


Viimati uuendatud

  • Algus

    Lõpp


Filtreeri numbrite järgi...

Registreerus

  • Algus

    Lõpp


Grupp


Minu autod

Leiti 1 tulemus

  1. Ostan toimivad osad. Soovitavalt sama auto küljest. Samuti palun TEADJAL kirjeldada e30 spido hingeelu. Naised saunas rääkisid, et rullikal toimib spidomeeter aju tegevusest sõltumata. Et piisab pöörlevast "päikesest", andurist (impulsigeneraatorist) ja spidomeetrist, muidugi toiteallikast ka. Needsamad naised pajatasid, et rullika vanematel vendadel olla eelnimetatud komponendid tööle saadud "kiviaja" mootoritega, "päike" väljaspool difrit ( ). Ennetamaks küsimusi nagu "milleks sulle sellist asja vaja?", selgitan, et tahan e21 spidomeetritrossist ja 4k käigukastist lahti saada. Nutifonis on kiirust esiklaasile kuvav rakendus olemas aga sellega ülevaatusele ei lähe ju ... Kas rullika spido on midagi tahhomeetri sarnast. Et on kolm klemmi (valgustust arvessevõtmata): + , - ja impulss. Andurisse läheb ka +12V , mis sealt siis erineva sagedusega tagasi tuleb. Peab veel olema mingi vidin, nö koodikaart. Kuhu progetud, et kui impulss X sagedusega, siis seier näitab Y. Tänan ette selgitava info ja asjalike pakkumiste eest! Veel mõtteainet: oma varudest väljatuhnitud e30 kiiruseandur ei anna "hargi" vahele asetatud metallile mingit muutust multimeetris. E36 andur aga näitab selgelt takistuse tekkimist. Kas on tegemist lihtsalt e30 vigase anduriga või on neil kahel erinev tööpõhimõte või tundlikus? Kui keegi teab, et seda on siin või mujal foorumis juba lahatud, palun viidata. S.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus