Hüppa postitusse

jaan320i

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    197
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Postitused, mis jaan320i postitas

  1. IMG_20210816_145547.jpg.c3951cc73459b7f6f1b2d0f0eb13032a.jpgMüüa m57d30 e30 swap. E46kere pealt 135kw(inglismaalt toodud väikse läbisõiduga auto pealt)

    Mootoril puudu turbo.

    Komplekti kuulub:

    Manuaal kast, kardaan, mootor koos agregaatide ja juhtmestikuga, aju ja immoplokk koos võtmega, kütusefiltriosa, gaasipedaal, cooleritorud e46, e30 jaoks ümber tehtud e38 karteri komplekt(juba mootril küljes), sumpajooks mis oli ennem m20b25 küljes, kui eesmine osa ümber teha jääb ilusti e30 kerele istuma.

    Mootoril pihustid stenditud ja korras(uued seibid), kkk tihend uus, sisselaske tihendid uued, karteri tihend uus, jahutusvedeliku flants kolle all uus, egr pimedaks tehtud

    Komplekti hinnaks 600euri mis ei kuulu tingimisele. 

    Asub Tallinnas

  2. Tehasest 2,0 95kw automaat, hetkel passis 1,8 103kw.

    Kere üle keskmise, väliselt üritasin masina originaalilähedaseks jätta, 51mm püstak ees, taga ketassild, toyo proxes rehvid, rattad tikkpoltidel, 1,8is stroker turbo, maxxecu juhtaju, flexfuel, 2xbosch 044 vahepaagiga, 3l diisli kast, 2,63 differ, custom kolled, 2200cc pihustid, 3" rv väljalase, turbo kuumakoda-väljalaske kolle ja downpipe kaetud keraamikaga, 4x egt,oil relocation kit, girdle, kogu kütte trass rehtud etanooli kannavaks, alu hooratas, sre sidurikorv, 5labaga ketas, shortshifter, ketliin kõik uus, hüdrotõukurid uued, topelt klapivedrud, lõigatud klapipesad(piiraja hetkel 7k rpm) jne..huvilisele saab täpsema speclisti.

     

    Hetkel tänava jaoks tehtud seade etanooliga 370kw ja 738nm (2bar rõhku) rattast  ja bensuga 270kw 598nm. Auto dünos näidanud ka 407kw rattast tulemust, kuid see oli kõrgema surveastme ning nõrgema mootori rauaosaga mis andis lõpuks järgi. Praegune mootor kannatab tunduvalt rohkem rõhku. Nukad originaalid ja hüdrotõukurite peal, seega kellel väheks jääb, siis nukaliini muudatus, rohkem süütenurka ja saab jälle peale keerata.

    Kaasa saab autoga 6punkti traksid, igast liitmike jne, 2 typ188 diffrit, 2 varu plokikaant, suured brembo supportid ette, 3 õlivahetuse jagu motul 15w50 õli, varu filtrid, sisselaske jaoks teises mõõdus trompetid kui tekib huvi katsetada teiste mõõtudega kollet response muutmiseks vms.

     

    Hind 10000euri

     

    Asukoht 

    Tallinn-Saaremaa

    56898687

    5c5866d1-a2bf-4806-a9dc-a266b9da50bdphoto.jpeg.c415d021846f65f91ef6a7b543962c48.jpegIMG_20230218_105336.jpg.ba8ba72720f39caa8a1b30703bc71a8b.jpgIMG_20230218_105443.jpg.699958da646832b1d11be1e7a2f8bac6.jpgIMG_20230218_104551.jpg.0dc2e3083c579bca38d8f679e442f4fc.jpg

    IMG_20230210_015804_538.jpg

    IMG_20230218_145729.jpg

    IMG_20230218_222733_698.jpg

  3. Pakkuda üks keskmisest kiirem fl kupee katuseluugiga 10000euri eest.

    400+kw rattast võimeline auto, hetkel tänava jaoks tehtud etanooliga 370kw ja 738nm rattast ja bensuga 270kw 598nm

    Kere hea, parem tagumine nurk tahab keevitust. 

    Launch veel seadistamata kuna auto läks ennem talvepuhkusele kui sellega tegeleda jõudsin.

    5c5866d1-a2bf-4806-a9dc-a266b9da50bdphoto.jpeg

    IMG_20230222_222024_610.jpg

  4. Äkki on kellelgi touring pere jaoks väikseks jäänud ja on huvi sellise vahetuse vastu? 

    Juurde ei maksa ja selliseid pille palun mitte pakkuda mille kohta isegi poolik projekt on piinlik öelda.

    Mootorile piiranguid ei sea, võib pakkuda diislist kuni 1,6l bensukani. Kere olukord kõige tähtsam.

    Kuna touring läheb mu naisele, siis temapoolne ainus tingimus on see, et auto ei tohi olla originaal punane. Selle reegli vastu ma eksida ei saa😀

     

    Kogu info bussist leiab siit: https://www.auto24.ee/3642997

     

     

    Parimat JR

     

  5. Kas keegi foorumist on oma e30le typ 210 diffri alla aretanud? Plaan oma autole see alla panna aga kui kellelgi mingeid näpunäiteid jagada siis oleksin tänulik. Diffri kinnitused nkn vaja custom teha kõik jne aga huvitab mismoodi pooltelgede osa lahendada. Kardaani lasen treialil ümber teha, see on kõige väiksem probleem. 

     

    Parimat JR 

  6. Äkki kellelgi plaan om m40 või m42 ära turbotada, siis mul pakkuda üks tutikas sisselase koos pihustilati ja otsikutega mis kolle külge käivad. Lihtsa vaevaga ümber tehtav bemmi r4 mootoile sobivaks. Sai tellitud aga endale ei sobi  ei sobi, korraks ainult pakist välja võetud. Saan juurde pakkuda ka m42 sisselaske flantsi 10mm alumiiniumist, et külge keevitada. 

    Hind 360euri, flants 40euri

    Asukoht Tallinn 

    56898687 

     

     

    Sai tellitud must aga tuli tavaline alu

    https://fmic.eu/en/engine/168099-intake-manifold-fmic-pro-audi-vw-18t.html

  7. Oleks ideaalis vaja kupee kere kuid võib pakkuda ka touringu kere. 

    Kupee võib olla puhas kere, tõstan teiselt kerelt tehnika ja muud asjad ümber. 

    Toringul peaks/võiks olemas olla touringule iseärased detailid olemas, nt kereliistud jne. 

    Täielikku taastamist vajavat kere pole mõtet pakkuda, selline tükk roostet omal ka olemas 😀. Kui vaja värvida või mõni koht lappida, pole hullu. 

     

    Parimat JR 

  8. Müüa e30 tükke. Tegu pigem pudipadiga mis endal üle jäänud garage koristusest. Piltidel mõned tükid võivad ka mõnele muule bmw-le kuuluda(nt roolivõimu pumbad ja genekad), sest aastatega palju masinaid käest läbi käinud ja kõik segamini läinud. Õhufiltri korpus peaks 328 oma olema, seega m50 swapi meestele peaks vajalik detail olema. 

    Kontakteerumiseks helistada, sest ei satu tihti foorumisse. 

    Asukoht Tallinn
    56898687

     

    Müüdud:

    Paisupaak

    Logariotsad ja õhusuunaja torud

    308 lõpuga aju ja tühikäigu regulaator

    Udutuled

    168differ

    Kõik esitule detailid

    Turvavööd

    IMG_20191228_102723.jpg

    IMG_20191228_103457.jpg

    IMG_20191228_103953.jpg

    IMG_20191228_103959.jpg

    IMG_20191228_105123.jpg

    IMG_20191228_105816.jpg

    IMG_20191228_110845.jpg

    IMG_20191228_110855.jpg

    IMG_20191228_110905.jpg

    IMG_20191228_112952.jpg

    IMG_20191228_113008.jpg

    IMG_20191228_114610.jpg

    IMG_20191228_114923.jpg

    IMG_20191228_114927.jpg

  9. Probleem.. Nimelt spidoplokis olev inspection roheline riba põleb koguaeg, ka siis kui võti eest ära ja uksed lukus. Kas viga võib pigem olla spidoplokis või mootoripistikus(sai e36 pealt m42 vahele tõstetud)? Mootori ära vahetasin, siis ei põlenud aga see võis ka sellest tingitud olla, et vana spido oli oma elu ära elanud ja ainus mis üldse töötas oli tahhokas. Sai uus spido külge pandud ja nüüd märkasin, et rohline hooldusriba põleb 24/7. On kellelgi mõtteid? 

    Masin fl kupee ja uus spido cabrio pealt

     

     

    JR

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus