Hüppa postitusse

Grete

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    25
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Postitused, mis Grete postitas

  1. Müüa fl kupee kere, 300€. Tahaks anda tervikuna. Sobib keredetailide doonoriks:

    vasak tagatiib, vasakpoolne osa tagapaneelist, kogu esiosa, põhjadetaile. Ehk miskit veel. 

     

    Parem tagatiib eemaldatud. Salong põlenud. 

     

     

    Tartu

    5kaks21üks31

    IMG_20210309_181702.jpg

    IMG_20210311_133158.jpg

    IMG_20210311_133258.jpg

    IMG_20210311_133503.jpg

  2. "Kui vedelik ikka kaob siis termostaadi vahetus ei aita. Kas liigne rõhk pole jahutussüsteemis kui paisupaagi kork maha keerata? Muidugi kogenematu silmaga on seda keeruline määrata kuna 1 atm rõhku seal peab olema.

    Kui leket poole siis on ilmselt süüdlane plokikaane tihend või harvemini  mõra plokikaanes.

    Antifriis võib lekkida mootorist välja (mootoriruum ja salongi soojendusradiaator), mõnda silindri põlemiskambrisse (väljub valge suitsuna summutist) või mootori õli sisse (esialgu tõuseb mootoriõli tase kontrollvardal, hiljem muutub õli värvus heledamaks).

     

    Positiivne on see, et igas variandis on viga parandatav 🙂"

     

    Aitäh vastamast!

    Termostaadi vahetamise põhjus oleks siinjuhul see liiga kuumaks minemine. Hetkel tundub mulle, et jahutussüsteemis 2 viga korraga - salongiradika või selle torude leke ja vigane termostaat, mis piisavalt ei avane (aktiivsete kiirendustega linnasõidul ja maanteel 90km/h puhul läheb temperatuur liiga üles).

    Õlitase on timmis ja summutist valget suitsu ka ei tule, seepärast hästi ei usu, et põlemiskambrisse jookseb. 

    Saan vast neljap lõpuks aega, et termostaat ära vahetada, siis on näha, kas temperatuuri jama lõpeb või mitte. Siis järgmine asi, mida kahtlustada ongi plokikaane tihend.

  3. 16.5.2020 kell 18:06, kurikristjan ütles:

    Väline leke peaks olema juba silmaga tuvastatav, kui nii palju kaob. Salongiradika lekke korral lööb klaasid ka seest rasvaseks.

    Kui jahutusvedelik põlemiskabrisse satub, siis peaks suitsema tõepoolest. Kas õli on normaalne ja mõni küünal ei reeda kahtlast põlemist?

    Mis mootoriga auto on?

    Peaks olema tõesti aga ei olnud kuskil miskit näha. Aknad olid kerge rasvakihi all küll, kui paar nädalat tagasi salongi koristasin. Õli on normis, küünlaid pole veel kontrollida jõudnud. Mootor m42b18 e36 pealt. 

    Pärast seda, kui salongiradika vahelt ära võtsin, ei ole jahutusvedelikku enam niimoodi kadunud aga mootor läheb ülearu kuumaks ikkagi (90km/h maantee või sportlikul linnasõidul).

  4. Aitäh kõigile vastajaile.

     

    Hetkel ei ole veel kontrollinud näidiku juhtmestikku/pistikuid jms. Visco peaks korras olema, veepump ajab ka normaalselt ringi, aga nüüd on väga kiiresti hakkanud kaduma jahutusvedelik, mootoriruumist mingeid lekkeid kuskilt ei tuvastanud, silmaga nähtavaid kohti, kuhu välja oleks jooksnud, pole. 

    Ilmselt on siis variant, kas jookseb mootorisse või kuhugi salongi? Võtsin eile vahelt välja salongiradika, et jälgida, kas vedelik kaob endiselt sellistes kogustes nagu enne (10km peale mingi pool paaki). Pärast seda sõitsin linnas kontrolliks, temperatuur oli stabiilsem, kuid seier liikus ca 10km ringi peale lõpuks 1/2 ja 3/4 vahele, eriti kärmelt tõusis ta siis, kui autol vabakäigul linnakiirusel veereda lasin või üle lamavate hanereas venisin. Kas linnas liikudes selline temperatuur on ikka normaalne? Punase või 3/4 peale seier seekord küll ei läinud. Pärast salongiradika vahelt võtmist nii palju vedelikku ära ei kadunud - täna hommikuks oli ehk mingi 1,5cm jagu vähem, kui eile enne sõitma minemist, aga see võis tulla voolikute lahtiühendamisel kaotsi läinud ja salongiradikas olevast vedelikust. Valan täna uuesti normi ja sõidan kontrolliks veel. 

    Kui jahutusvedelik mootorisse jookseks peaks valge aur taga olema? Tundub, et ei ole... 

    Vahetan nüüd igaks juhuks ära ka termostaadi, eks näis, kas see lahendab temperatuuriprobleemi või ei.

  5. Avastasin täna, et linnasõidul liigub temp. näidik üle 1/2 joone, pendeldab keskmise ning 3/4 joone vahel ja seda üsna aktiivselt. Esimest korda ilmnes see probleem kui Tln-Trt otsa sõitsin ca 120km/h ja näidik tõusis 3/4 jooneni. Mida kontrollida, milles võiks viga olla?

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus