Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

anderlomp

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    34
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    8

anderlomp võitis päeva viimati 15. veebruar

Kasutajal anderlomp oli kõige rohkem sisu meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

36 meeldimist

1 jälgija

Kasutajast anderlomp

  • Tiitel
    Mininokk

Profiili info

  • Minu autod
    BMW 324TD

Hiljutised profiili külastajad

157 profiili vaatamist
  1. O: typ 188 diferentsiaali tagakaant

    Good luck
  2. M: r6 madaldusvedrud -40/-40mm

    Müüdud!
  3. M: r6 madaldusvedrud -40/-40mm

    Aastal 2008 nad osteti, aga 2010 pandi autole alla. Ja siis auto seisis kuni 2016.
  4. M: r6 madaldusvedrud -40/-40mm

    Reas kuuese madaldusvedrud, ees langetavad -40mm ja tagant ka -40mm. Hind: 50 euri või siis Teie pakkumine siin pildil fitment 195/50r15 rehviga.
  5. O: Madaldusvedrud e30 R6 2d

    mul jäävad tegelt üle 40/40 (vist) vedrud, 195/50r15 rehviga nägi välja selline:
  6. 324td '88 - Ander

    Järjekordselt oli @eix22il õigus, ilmselt ära tõstetud ja oligi kõrgem koht sees. Selle tagusin vana hea haamri ja puuklotsiga alla tagasi. Eks peab tegelema roostega edasi. Vahepeal aga tekitasin rullikale garaazis ruumi ja panin lõpuks roolivõimuõli sisse, alguses ikka lekkis normaalselt. Paar uut vaskseibi ja nüüd ok 👍🏼. Ilmselt kõik e30 omanikud teavad, et salongivalgustusega on lood hapud. Esiistujatele selle asja osas mõeldud pole. Midagi vaja otsida? Kasuta taskulampi või telefoni flashlighti. Kuna mulle jubedal meeldib enda pead kurnata igasuguste elektriasjadega, siis lahendasin lõpuks selle probleemi ära. Üritasin säilitada “clean look” ja teha nii nagu oleks BMW insener 80datel teinud. Ehk kunagi teen mingi õpetuse ka selle asja kohta. Parajalt nuputamist ja salongivalgusti ümberehitamist oli. Mis põhiline - paigaldamise käigus ei saanud viga mitte ükski plastik ega detail (va salongivalgusti), ei lõiganud ka pooleks ühtegi originaaljuhtmestiku juhet. Summutitorud keevitasin ka uued ära, see diisel ilma lõpupütita kõlab palju tummisemalt, autos sees olles on tunne nagu oleks pütt ikka all, ei lärma, ei mürise. Varsti ehk leian aega ka, et sisu kokku laduda ja pagasnik üle pigimatitada. Soojade ilmade ootuses😎
  7. O: Hella laevalgustit

    Sedaanile siis laevalgustit (B-piilari kohal). Oleks tore, kui saaks Tallinnas, aga võib ka postiga.
  8. O: Madaldusvedrud e30 R6 2d

    Endale tellisin siit. http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/product_info.php/info/p29666_ta-technix-lowering-springs-bmw-3er-sedan-cabrio-touring-6-cyl--type-e30-60-40mm.html
  9. M: e30 324d prefacelift sedaan 1986a varuosadena

    Laepaneel check paneliga? Tagumiste salongivalgustite hind?
  10. 324td '88 - Ander

    @eix22 uks käib muidu ilusti, raskusteta. Aga huvipärast võin joonlaua peale visata ja vaadata, kas viskab lainesse kuskilt.
  11. 324td '88 - Ander

    Vahepeal palju teha pole jõudnud, teine bemm hõivab enamus ruumist garaazis, aga nii palju kui jõudnud siis: *e36 roolilatt *uued madaldusvedrud *kollased udukapirnid *supportid/liugurid puhtaks ja värvitud *puldiga aftermarket kesklukk (e46 võti) *uksed lukustades parktuled 30 sekundiks põlema *el.vent (audi 2.8 kliimavent) *3 uut veljekapslit (kokku 6, 2tk varu) Liistu alt tuli välja selline varjatud vaatepilt.. õnneks ainult pindmine, aga tähendab jälle keretööde tegemist 😃 Mis puutub roolivõimusüsteemi, siis see asi vist lekkis enne iga võimaliku vaskseibi ja voolikuklambri vahelt. Kogu poolraam õli täis, aga noh, vähemalt ei roosteta 😃Uue lati külge keerasin vana lati vardad ja rooliotsad ja istus vahele 1:1. Torud painutasin tunde järgi õigesse suunda ja seibid läksid ka uued. Vaja veel stabikapuksid ära vahetada ja roolivõimu õli panna. Karbikatted vajaks uut värvi, aga sellega vist tegelen hiljem. Tundub nagu hakkaks valmis saama, aga siis jälle tuletan endale meelde, et hobiauto ei saagi vist kunagi valmis 😃 Väike meeldetuletus ka teile lõpusõnaks:
  12. 324td '88 - Ander

    Vahepeal nüüd erilist arengut toimunud pole, haigus niitis paariks-neljaks päevaks jalust maha ja tegelesin rohkem teoreetika poolega Aga nii palju, kui vahepeal teha jõudnud, siis pigimatti toppisin igale poole: uksed, põrand eest, kõlarite ümbrused jne jne. Nina suutsin kokku tagasi lapata, jäi peaaegu nii nagu tahtsin. Ideaalis võiks mingi aeg esipõlle üle teha, kõvasti kivitäkkeid täis. Mütsiriiuliga tegin siis nii, et kuna eelmine omanik oli ratsinud plekikääridega ovaalide jaoks miskised augu? laadsed asjad sinna, siis polnud enam kahju võtta kätte ja lõigata need ilusamaks. Pleki peale läks terves ulatused 8mm mdf plaat, mis omakorda sai igaltpoolt ära tihendatud pigimatiga. Selle peale siis mütsiriiul ise. Kõlarikatted suht ropud, vaatan, äkki aretab sinna midagi muud asemele. Mdfist endast mul muidugi pilte pole, sest kui ikka see töötuhin sisse tuleb, siis tavaliselt lõpetan, kui valmis saab Kokkuvõttes tuli heli üsna hea. Ilma subwoofrita autos tekib tunne nagu keegi oleks pagasnikusse nähtamatu supaka sisse loopinud. Seekord jään isegi rahule. Nüüd tuleb hakata ainult pukse pressima, need jõudsid ka vahepeal poolast kohale. Madaldusvedrud pidid alles 14 veebruar lattu jõudma, eks seni katsun e36 lati alla sobitada ja nipetnäpet lekkeid kaotada. Tasapisi saab salongi ka lõpuks kokku laduda. Puudu ainult gaasipedaal, mille tellimuse esitasin ka @Leksile ära. Lisaks peaks veel tulema gaasipedaali aktuaatori üks varrastest ja esimene tõmbekonksu kate. Ühte style5 kapslit veel ainult vaja krt. Kui kellelgi pakkuda, siis olen huvitatud. Põhjavaiba tahaks ka sisse panna, aga see svamm üsna niiske. Pole veel 2 kuuga garaazis ära kuivanud. Kuidas niiskust sealt välja saab? Ise mõtlesin keemilise puhastuse aparaadiga selle välja imeda, aga samas see nii tihe, et kahtlen selle plaani edukuses.. EDIT: Leidsin kuskilt ikkagi mütsiriiuli alusest plaadist pilti 😁
  13. M: Mtech 1 rool

    Mis diameetriga?
  14. Lähitule klaasid

    Ebay vast koige lihtsam
  15. 324td '88 - Ander

    Juhi nurgast kaotasin ära selle tehase "tõstekoha", samas logarikinnitust ei pidanud ka vajalikuks sinna jätta. Alumise kinnituse kohal kohe teine kinnitus ja samas hoiab tiib ka teda paigal. Tagapõll sai siis 5 kihti roostekrunti ja umbes täpselt 6 kihti kivikaitset. Vaja nüüd ainult kivikaitse ära värvida. Tellisin veel ta-technix madaldusringi ära (60/40), eks ole näha kuidas istuma hakkab. Päris kindlalt on flantsi ka vahele vaja. Kuna tagasillapuksid, diffripuks ja esimesed õõtsapuksid on juba polu, siis tellisin stabikavarrastele ja kontidele strongflexid, peaks veits konkreetsem olema küll. Üks huvitav leid hakkas silma Strongflexi kodulehel kolades. E30 tagumised eksentrik õõtsapuksid, alternatiiv sillatala keevitamisele. Saab veits lihtsama nipiga tagumise camberi normaalsemaks. Hind isegi okei, kui hakata võrdlema sillatala camberplatede ja eksentrik poltide hinnaga Keegi julge võiks ära proovida.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus