Hüppa postitusse

soonikx

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    492
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    19

Postitused, mis soonikx postitas

  1. Keegi rulli tavaari tahab mingi sümboolse summa eest? Lõuna Eestis Tõrvas.
    Vedeleb igasugu asju:
    ukseliiste, koopa plastikuid, musta lae päiksesirmid, rummusid, kässari süsteemi osasid, kindalaegast ilma lukuta, FL tuli ja mõlema tule tagused,  numbripaneel must jne.24323971_1590551497657495_895349708_o.jpg.8175926cd0db1db3c3660846b7253958.jpg24321703_1590551517657493_1479319596_o.jpg.324a020c162ccec58872a477bf563209.jpg24321903_1590551614324150_1561019946_o.jpg.675f70127f199a89a34650b82215dbd3.jpg24322077_1590551637657481_776551291_o.jpg.639eba428cfa5060c9fa284aad280c0d.jpg

  2. Keevitada igal juhul. Korralikku kere sa ei leia. Leiad lihtsalt kere mis kestab veel mõne aasta. 


    Oskab keegi soovitada mõistliku hinnaga keevitajat?  Mul vaja üks Ford transiti kastika kabiin ja raami natuke keevitada. Pole vaja näituse asja vaid lihtsalt tugeva plekiga töölooma.
    Ei ole endal lihtsalt aega teha.  
     

  3. 3 tundi tagasi, hondamtx ütles:

    No rooliotsa kinnituse muutmine muudab juhitavust korralikult. Üldiselt võiks asi ikkagi jääda nii, et sillatükid ja asjad e30 ja kogu see muu mudru siis combo, mis millelt jne. Ülevaatused ja asjad võiks jääda läbitavaks ? ilma, et ülevaataja liigseid küsimusi esitama või uurima hakkaks

    Kuna Eestis liigub päris palju suure mootoriga/fööniga pille siis võiks ikkagi pidurid ka järgi tulla tehnika jõunumbritega.

    Ise täpselt sama probleemi ees ja ei tahaks nagu suvaliselt pilpaid kokku osta, et ehk sobib ?

     

    Kahjuks peab midagi muutma. See sild pole disainitud suure ketta jaoks.
    Kui see ei morjenda, et auto esisild kuskil 2cm laiemaks läheb siis saab korraliku ja viisaka lahenduse nii, et ülevaatus ka selga ei sõida. 
    Tööd on muidugi endiselt palju.


    Mina tegin piduri selliselt juba, et kunagi poleks põhjust veel pidurdamist parandada. 330mm ketas + 6 kolviga suppordid.

    Oleks võinud ka hakata adaptereid leiutama ja cnc-s lõikuma aga ei näinud põhjust.
    Pildil pole mul täiesti lõpp produkt, lihvisin ilusamaks ja peale värvimist ei olnud midagi aru saada.


    Miinused asja juures: auto 2cm laiem. Miinimum velg 17"

     

    12736109_1010955745617076_271398808_n.jp

    12768079_1016541488391835_749289005_o.jpg

    12773410_1016541495058501_1830176568_o.t

    • Meeldib 1
  4. Ühtegi taskukohast bolt on kitti pole. 
    Ette ainult adapterid. (Kui ette pandud E36 käändmik siis saab lihtsalt 325mm ketta ja suure suppordi).
    Taga kõige parema lahendusena pääseb ühe kinnituse ümber keevitamisega.

    Või alati aitab kõikide kinnituste ümber keevitamine.


    Kõige asisem peasilinder on E32 750 pealt, mida mina kasutatult ei suutnud 4 kuuga leida. (Uus oli üle 200.-).

    Suurim probleem ees on see, et rooliots hakkab vastu piduriketast käima. Seetõttu peab laagri pinda väljapoole tooma mis muudab esisilla laiust. (Või siis liigutada rooliotsa kinnitust).

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus