Hüppa postitusse

jlkk

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    34
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Postitused, mis jlkk postitas

  1. Müüa vähe kasutatud 240mm sidurikomplekt. Audi AAN sidurikorv + BMW TDS jäik siduriketas Pdurimeistri katetega. Värskelt treitud tööpinnaga ja kergendatud hooratas, tiftid muudetud sidurikorvile vastavaks.  Peab kinni kuskil 500Nm.  Sobib M20 ja M50 mootorile

    Hind 150-

    5108874

     

    IMG_20170905_122410v.jpg.c00113422122d1dfea85abda410a1f37.jpg

  2. Tere

    Kas on kellegil kogemust aknatihendi sisse käivate liistude tellimisega, probleem nimelt selles, et esimese liistu juures on ilusti märge (kroom) kood: 51311884402, tagumine ülemine (kood: 51311884409) ja tagumine alumine (kood:51311884410) aga märget kroom ei ole. Tahan kindel olla, et tellin ikka kõik kroom liistud.

     

    Ette tänades

    Janar

  3. Ehk keegi oska oelda,kui nyyd selle setupiga votta kasutusele esimene velg 17x8,5 ja et sinna 15kanti,mis reaalselt toimub? Tiivakaare alla mahub,mul kaared 2" laiemad,aga rattaid keerates kuhugi astu ei kai?

    Oleneb millist rehvi kasutad. Enda autol e36 rummudega 17x8 velg ja 225/45 rehv hakkas vastu rattakoopa tagumist osa käima, kui rattad välja keerata. Lahendus madalam/kitsam rehv või eksentriline tagumine õõtsapuks.

  4. Küsimus selline, pidurit peal hoides ja gaasi andes kerkib piduripedaal üles. Pole ennem täheldanud niimodi, peabki olema v kusagil mingi viga ?

    Vaakumvõimendi ja sisselaskekollektori vahel ikka ühesuunaklapp on? Kui on siis ilmselt ei pea.

  5. ehk saaks selle puksi mõõdud/joonise ? :)

    Puksi valmistasin E36 käändmiku küljest lõigatud rattavõllist, seega välimised mõõdud jäid kõik samad. Sisemised mõõdud saad E30 originaal rattavõlli pealt. Mina tõin laagri toetuspinna 9mm väljapoole võrreldes E30 originaaliga, saab kasutada 52mm astmega pidurikettaid, ilma, et nad vastu rooliotsa käima hakkavad.

  6. Peaks vist joonise tegema,siis saaks täpsemalt aru,kuidas ma tegin,aga ma kasutasin ikka juba e36 mutrit ka,kuna muidu jäi e30 mutriga liiga vähe keeret ja ei saanud rummu korralikult kinni tõmmata. põhimõtteliselt tegin sellise lahenduse,et lõikasin e36 esimese rummu võlli maha ja treipingis sai tehtud seest selliseks et sai see keeratud e30 rummu võlli otsa. seest sai suuremaks treitud ja välimisse otsa lasin treida e30 võlli keerme. siis keerasin selle külge ja otsast keevitasin kinni nii sai asi kõige pidavam. lihtalt puksi tehes ja e30 mutrit kasutades,andis mutter kogu aeg järgi ja laager jäi loksuma. Et koha pealt tundub asi paigas olema,kuna taga on mul nagu nii compacti sild,siis see hoiab juba välja poole ning esimene ja tagumine ratas on ühe joone peal. Velje Et on mul 35 ja ega muud väga kasutada ei saa ka,kuna eest läheb muidu vastu püstakut ja välja poole ka ei kannata tuua. Muidugi sõltub see velje laiusest.

    Lisan omalt poolt eelnevale jutule mõned pildid:

    E36 esimesest käändmikust tehtud puks.

    post-1719-0-59634200-1358096974_thumb.jp

    post-1719-0-26644200-1358097075_thumb.jp

    E30 originaal püstak

    post-1719-0-47557700-1358097227_thumb.jp

    Sinna peale keerasin treitud puksi

    post-1719-0-82429800-1358097313_thumb.jp

    Kindluse mõttes sai servapidi kinni keevitatud

    post-1719-0-91482700-1358097553_thumb.jp

    E30 püstak koos E36 rummuga

    post-1719-0-65960900-1358097723_thumb.jp

    • Meeldib 1
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus