Hüppa postitusse

001WSK

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    367
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    3

Postitused, mis 001WSK postitas

  1. 22 tundi tagasi, pocket ütles:

    Reedel liikus just sarnane auto1.com oksjonil, kuna asus Austrias ja sealt toomine keerukam, siis loobusin, hinnaks jäi 1900. Ma arvan, et 4th on natuke palju, r4 versioonid (va is) on r6 variantidest kuni poole odavamad. 

     

     

    Miks on selline arvamus, et R4 mootoriga E30 ON POOLE odavam R6st ?? 

    Pàris nii seda ka vòtta ei saa :)

  2. V2ike uuendus.

     

    Viimased p2evad ei ole hommikuti puterdanud, longanud vms. Huvitav  :huh:

    Kas on v6imalus, et uus lambda 6pib ajuga koost88d tegema ja vastupidi ?

     

    Kytusekulu ei ole saanud m66ta, aga viimased hommikud seda jama enam ei ole ,et puterdaks... ideid kellelgi ? Ilm ? Niiskus ? temperatuur ? (temp. andur, mis annab ajule signaali?)

  3. Eix ,mis mõttes pihustitega tegelenud ? Pole miskit lahti võtnud, kui seda mõtlesid.
    Lambda ei tohiks üldse olla seotud külmkäivitusega, minu teada, kuna see hakkab alles siis tööle, kui soojaks läheb?

    Siin pakutud variantidest - kulunud pihustid (kuidas seda diagnoosida?), vale kütuserõhk, vaakumi lekked ei muuda lambda väärtust üldse?
    Lambda näitas 0.01-0.03, 

  4. Mootor on 1.6 m40b16

     

    Nimelt hommikuti on tunne nagu saaks palju kütust peale. Puterdamine kestab 3-4 sekundit ja kui gaasi anda , siis tahaks nagu välja surra. (pööre langeb, puterdades, plöt plöt plöt ja siis tõuseb jälle normi)

    Mõne sekundi pärast kaob probleem. 

    Äsja käivitatud külmalt mootorilt õhulugeja pistik küljest võttes jääb mootor tööle, kuid vaevaliselt, veidi soojenenuna sureb koheselt välja, kui pistik lahti ühendada.
    Ka kütusekulu tundub ebareaalselt suur 1.6 mootori kohta, mõned päevad tagasi sai tangitud ca 30 liitrit ja sõita sai sellega 160km   :beer:  

     Sellise kuluga võiks juba mingi V8-ga sõita :@

    Ülevaatusel oli CO korras.

    Enne ülevaatusele minemist vahetatud asjad, kuna CO oli paigast ära : lambda(bosch),summuti, küünlad, jagajakaas, kütuserõhu vaakumvoolik.

     

     

    Sai käidud ülevaatuspunktis uuesti ja lasin CO-d mõõta, enam sellest näidust paremaks minna ei saa, 0.01- 0.03 vahemikus.

    Karterisse bensiin ei leki ja bensiinihaisu kuskil ei ole. Küünlad ka ilusti pruunid/pruunakad. 

    MIS VÄRK ON ?!?  :(

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus