Hüppa postitusse

SllM

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    272
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    15

Postitused, mis SllM postitas

  1. Valeinfo või väite saab ka lihtsalt postitades ümber lükata, selleks mingit 3d värvilist kasti ilmselt vaja pole. Pealegi värvimine ei tähenda automaatselt, et sul on õigus.

    Üsna levinud ja normaalne on lugeda postituse sisu ja selle põhjal teha omad otsused, milline info just antud lugeja jaoks vajalik ja tähtis on.

     

  2. Starteri juhtmestik töötab m10 ja m40 sama moodi. Uuri, kuidas skeemi lugeda ja siis uuri skeemi, leiad vea üles.

    Tagasivoolu pead kindlasti vedama. Pumpa asendada pole vaja. Pumbal ei olegi tagasivoolu otsa, tagasivool ei käi läbi pumba vaid otse pihustite renni otsas oleva regulaatori küljest paaki. 

  3. Suuremal kiirusel ja kõrgel pöördel kiirendades on koormus kõige suurem ja tahab ka kõige rohkem bensiini peale saada.

    1) bensiini filter on sul mingi aeg ikkagi vahetatud ma eeldan?

    2) pump nahkas

    3) paagi väljavõtt/tagasivool umbes - ega pump ei kiunu kahtlaselt kõvasti?

    4) regulaator - tavaliselt jääb kinni pigem, st rennist ei tule tagasi normaalselt, aga teoreetiliselt võib ka lahti jääda kuidagi, aga sellist äkilist jonksutamist regulaatori ilmselt ei põhjusta.

     

    Hommikune starteri jama:

    1) aku klemmid on ikka korralikul kinni? See võib ka kiirendusel jama põhjustada, kui kehva ühendus on. Süütepool tahab korralikku voolu saada ja kehva sädemega suure koormuse all ei taha hästi süüdata. Video peal see tuterdamine taastuski kahtlaselt kiiresti, nagu oleks katkendlik süüde.

    2) Igaks juhuks kontrolliks süütelukku ka seoses starteri jamaga.

     

     

  4. m10b18 75kw pritsung. Oli mõned nädalad tagasi sõitva auto peal. Mootor käis soojalt hästi, külmalt jamas, kuna tühikäigu mootor on katki.

    Puudu on c101 pistik, muus osas komplektne. Saada ka 5k manuaal kast. 

    Asub Järvamaal, Amblas.

    Mootor, aju, genekas, kollektorid, jagajaga, pihustid, õhulugejaga - 80 eur. 

  5. Mis puudutab sumpsi, siis tee korda lihtsalt, selle vastu ÜV punkti vahetamine ei aita. Kui lekib, siis heitgaaside mõõtmine paigast ära ja sellepärast "keeratigi".

    Sa muidu ise laseksid läbi kõik, kui kõrvaga veel ei kuule, aga näpuga tunned? Võta asja nii, et praegu saad veel ilmselt punktiga kinni keevitada, aga kui kõrvaga juba kuuled, siis on torul jupp välja ja uue panek ja paika ajamine paras töö (=raha).

  6. Nende tuuning vedrudega on nii, et praegu nad on kõrged, aasta pärast madalad. Ilmselt see vedruteras, mida odav tootja kasutab, pole just kõige kallim.

    Teine asi - kuna sul originaal vedru oli ka väsinud, siis uus madaldus ei tundugi nii madal. E30 verdu on selline ka, et kui lõikad, siis ei seisa pesas, seega kui raha ei taha palju raisata, siis parem variant on odav coiloveri ring, kus on vähemalt väike seadistamise võimalus.

  7. Mul ka 36 juppide peal ja valgma jutt täitsa õige.

    Esimest ots: Niisama lego'tades ja ilma ümberehituseta ratast paika ei saa. Kas muudad õõtsa või muudad sillatala. Tugilaager on ka custom vaja, muidu jääb camber positiivne, mis on täiesti õudne nii välimuselt kui sõiduomadustelt.

    Taga: Amort on mul e46 oma, aga 36 oma läks ka minumeelest ilma mureta.

     

  8. 10/30/2016 kell 15:10, Henrik ütles:

     

    Käisin seda vaatamas. Kuna ma umbes 3 minutiga jõudsin esimese "ei" juurde, siis põhjalikult ei jõudnud süveneda, aga:

     - esimene kundepoolne koopa nurk, plekk peale pandud paari punktiga, igasugune mastiks puudub, spray'ga värvitud mustaks.

    - tagumine kundepoolne koobas, plekk ok, lihtsalt vaja tegemist.

    - tagumine juhipoolne koobas, sama seis, aga näpp ei mahtunud vahele, et saaks katsuda, kas midagi tehtud.

    - esimene juhipoolne koopa nurk, metall puudu, aga siinkohal jõudsin selleni, mis edasise vaatuse katkestas, nimelt oli lahmakas auk makrofleksiga täis lastud ja musta spray'ga üle värvitud. Selline materjali valik ja töö lihtsalt tekitab mõttetult palju tööd juurde ja annab ka remondimehe kavatsustest väga hea ülevaate. Oleks lihtsalt auk läbi, siis oleks ok olnud, aga kõndisin minema lihtsalt. 

     

     

    • Meeldib 2
  9. Kuna tahhokas valetab alt otsast ühes suunas ja ülevalt teises siis ei saa midagi täpsemaks korrigeerida (v.a. erxxi variant :D

    Kui huvi on, siis võime arutada, kuidas seda teha saab mingi 5 eurise Atmeliga tahhoka signaali ahelas näiteks.  Sellist asja pole olemas nii algelise elektroonika juures, et "ei saa" teha. Iseasi, kas see kedagi huvitab. 

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus