Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 09.04.2021 kõikidest kohtadest

  1. Ma olen kuulnud, et võimsam e34 pump tapab pika peale nõrgemale survele mõeldud roolilati ära (e34 roolikarp kannatab/vajab suuremat survet).
    1 punkt
  2. Happekrunt passiveerib pinna ära, ehk tekitab õhukese korrosioonikindla kihi pinnale. Peale liivapritsi tuleks igaljuhul pind traatharja ja kas roostemuunduri või happekrundiga üle käia, et liivast poorides lahti saada. Kuna endale ja hobikorras teen siis olen kõik selle jama peale lasknud, pigem see häda, et kui juba värvimise hetk käes siis kipub ikka kuskilt mingi roostekolle jälle välja ronima kus pole vana värv alles jäänud. Lennukile laseme haljale metallile alati kõigepealt happekrundi ja siis täitekrundi kui just mingit eriti spets aluspinda pole nõutud sest alumiinumisulamid kohati veel rõõmsamalt korrodeeruvad, missest, et soolaplögas ei liikle Paadivärvid vist veel kangem kraam, pole kokku puutunud.
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus