Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 21.04.2019 kõikidest kohtadest

  1. Turbodiisel touringu peidushoidmine on rohkem õigustatud, kui mõne muu e30-ne (kui sellel üldse on õigustust ) Kindlasti on see enamuse jaoks naljakas, aga see on haruldasem, kui m3. TD touringuid on toodetud vaid 7390tk vs m3 17 tuhat millegagi. Eestis pole neid enam palju järel, enamus on ümber ehitatud või niisama lammutatud. Sellega iga päev kärutamine mingit erilist säästu küll endast ei kujuta, võrreldes just mõne väiksema bensukaga (316-318i) Lisaks ei ole paljusi varuosi enam saada, paljusi lihtsaid vajaminevaid juppe pole kunagi olnudki b osana. Ise pea 10a sellisega igapäevasõite teinud.
    2 punkti
  2. Ise kasutan ka oma cabriot suveperioodil igapäeva autona , väga hea dünaamikaga auto igapäevaseks kasutamiseks. Kütusekulu ilmselt pole määrav enam sellise autopuhul.
    1 punkt
  3. Ja selliste küttuse hindade juures on päris kuulukas ikka 2,5 lasta ,korraliku rahakotti nõuab. Pole just kõige säästlikum mootor.
    1 punkt
  4. Oleneb ju puhtalt läbisõidust. Eelmisele postitajale märgiksin juurde, et isik otsis autot siiski suveperioodiks. Sisuliselt ise müüsin ühel hetkel enda uuemad autod maha ja ostsingi endale rullika suviseks sõiduks. Kahe hooaja peale kogunes vast u 10 000 läbisõiduks. Kui väga lahja mootoriga ei ole, siis dünaamiliselt nagu iga teine auto tänapäeval või isegi kiirem. Lisavarustust on ka neile juba omajagu pakutud, et väga meeletult kompromisse ei pea tegema. Mina tundsin puudust püsikiirusehoidjast, mis kindlasti tulevikus saab järgi paigaldatud. Samuti tavalised istmed pole just kõige mugavamad. Esines samuti perioode, kus sõitsin iga nädal Lõuna-Eesti ja Tallinna vahet. Liiklusõnnetuse korral oleks tõesti jama majas, aga autoga peab ikka sõitma, mitte lasta tal garaažis seista. Vastupidavuse koha pealt on super, jupid ei maksa mitte midagi ja ise ei viitsi käsigi külge alati panna, kuna hooldusega saab pea iga üks hakkama ning ei maksa midagi. Ei saa nendest isikutest aru, kes oma diisel universaal E30tega sõita ei julge, minu jaoks need nii erilised masinad küll pole. 4-5k eest ma usun, et kes otsib see leiab ka korraliku, 1.6 mootoriga pillidest keriksin mina aga julgelt edasi.
    1 punkt
  5. Igapäeva sõiduk näeb ikka suht hullu vatti, talvel läga ja sool, parkla mõlgid ja võimalikud avariid.viimase osas pole ka 80 disainitud sõiduk kuigi sõitjaid säästev.Ma arvan, et igapäeva sõiduk peaka siiski olema turvaline ja majanduslikul mõistlik pidada.Lisaks võiks olla piisavalt ükskõik autost ja võtma seda kui tarbeeset.e30 on oma mõõtmetelt nagu tikutoos ja tagaiste on mõeldud jalutuile.Igapäeva autona on e30 siiski väsitav, hobiautona doseerides aga pakub palju emotsiooni ja rõõmu.
    1 punkt
  6. Tänaseks päevaks 4-5k€ on üsna keskmine hinnaklass e30 puhul. Igapäeva autona kasutamiseks pead sa teadma mida sa igapäeva autolt ootad aga kui sa pead silmas tehnika vastupidavust siis võrreldes kaasaegsete liiklusvahenditega on see üleprahi kuna veermik ja ka muu tehnika on lihtne ja katki minevaid asju vähe- umbes nagu mosse mootoril. 1,8l mootoriga isend vast igapäevaautoks sobivaim, isegi automaatkastiga jaksab autot liigutada täitsa piisavalt ja kütusekulu on mõislik. Kui foori alt minnes esimene tahad olla alati, siis jääb see muidugi väikseks.
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus