Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 20.04.2019 kõikidest kohtadest

  1. Igapäeva sõiduk näeb ikka suht hullu vatti, talvel läga ja sool, parkla mõlgid ja võimalikud avariid.viimase osas pole ka 80 disainitud sõiduk kuigi sõitjaid säästev.Ma arvan, et igapäeva sõiduk peaka siiski olema turvaline ja majanduslikul mõistlik pidada.Lisaks võiks olla piisavalt ükskõik autost ja võtma seda kui tarbeeset.e30 on oma mõõtmetelt nagu tikutoos ja tagaiste on mõeldud jalutuile.Igapäeva autona on e30 siiski väsitav, hobiautona doseerides aga pakub palju emotsiooni ja rõõmu.
    3 punkti
  2. Oleneb ju puhtalt läbisõidust. Eelmisele postitajale märgiksin juurde, et isik otsis autot siiski suveperioodiks. Sisuliselt ise müüsin ühel hetkel enda uuemad autod maha ja ostsingi endale rullika suviseks sõiduks. Kahe hooaja peale kogunes vast u 10 000 läbisõiduks. Kui väga lahja mootoriga ei ole, siis dünaamiliselt nagu iga teine auto tänapäeval või isegi kiirem. Lisavarustust on ka neile juba omajagu pakutud, et väga meeletult kompromisse ei pea tegema. Mina tundsin puudust püsikiirusehoidjast, mis kindlasti tulevikus saab järgi paigaldatud. Samuti tavalised istmed pole just kõige mugavamad. Esines samuti perioode, kus sõitsin iga nädal Lõuna-Eesti ja Tallinna vahet. Liiklusõnnetuse korral oleks tõesti jama majas, aga autoga peab ikka sõitma, mitte lasta tal garaažis seista. Vastupidavuse koha pealt on super, jupid ei maksa mitte midagi ja ise ei viitsi käsigi külge alati panna, kuna hooldusega saab pea iga üks hakkama ning ei maksa midagi. Ei saa nendest isikutest aru, kes oma diisel universaal E30tega sõita ei julge, minu jaoks need nii erilised masinad küll pole. 4-5k eest ma usun, et kes otsib see leiab ka korraliku, 1.6 mootoriga pillidest keriksin mina aga julgelt edasi.
    2 punkti
  3. Tänaseks päevaks 4-5k€ on üsna keskmine hinnaklass e30 puhul. Igapäeva autona kasutamiseks pead sa teadma mida sa igapäeva autolt ootad aga kui sa pead silmas tehnika vastupidavust siis võrreldes kaasaegsete liiklusvahenditega on see üleprahi kuna veermik ja ka muu tehnika on lihtne ja katki minevaid asju vähe- umbes nagu mosse mootoril. 1,8l mootoriga isend vast igapäevaautoks sobivaim, isegi automaatkastiga jaksab autot liigutada täitsa piisavalt ja kütusekulu on mõislik. Kui foori alt minnes esimene tahad olla alati, siis jääb see muidugi väikseks.
    2 punkti
  4. mina panin oma lobudikuga ikka krt sügisest sügiseni igapäevaselt, oli väga fun, vedasin lapsi koera ämma, sööki jooki poodi koju misiganes :) isegi lõuna eesti kruusateedel sai sõidetud. eks jah ei ole nii mguav vbla kui 2018a octavia, aga octavia ei pakuks mingit emotsiooni peale väikese kütusekulu ka :)
    1 punkt
  5. Igapäevaautot lahti võtma ei hakata vast, seega kui süvitsi ei lähe, pole hullu. Veermikudetaile ja esiklaasi ikka saab veel.
    1 punkt
  6. Ma olen natuke pessimistlikum, sest järjest enam kaob järelturult ära varuosi sellele autole ja ülalpidamine hakkab tasapisi ebamõistlikuks muutuma. Kõiksugu veermike osi on veel lademetes aga paljud spetsiifilisemad detailid hakkavad otsa saama.
    1 punkt
  7. E30 sobib igapäevaautoks väga hästi, kuigi idee ise on irratsionaalne.
    1 punkt
  8. Ma võin kõrgendust soovitada
    1 punkt
  9. Liqui Moly MoS2 peseb pullilt puhtaks mootori seest, aastaid tagasi kadus ühe õlivälbaga klapikambrikaane seest kinnipõlenud pläust ära ja asemel kena kuldne läige, sisse kallates ehmatab ära ainult korra
    1 punkt
  10. Njaa minulgi on selline vaade olnud
    0 punkti
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus