Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 12.12.2014 kõikidest kohtadest

  1. 25+ aastat vana differ pole väärtuslik, see on selge. Väärtuslikuks vanakraamiks saab lugeda haruldasi ja/või ilusaid asju. Internetis müüvad ka nendest vaid need, millele antakse garantii või mille seisukorda on võimalik piltidelt hinnata (näiteks veljed). Mis puutub kuluvatesse varuosadesse, siis tuleb lihtsalt õigeid inimesi teada. Õnneks kahe jalaga maa peal varuosamüüjaid ka olemas. Internetis võivad kõik mingi kuskil ebays nähtud hinnaga lahmida ja siis jäävadki oma kuulutust uppima ja hinda alandama. Ma ei hakka siin mingit "Varuosakunni ABC - esimesed sammud" seletama, aga tegelikult saab reaalsed hinnad üsna lihtsalt tuletada. Ja kõigil ei peagi sama asja eest ühesugused hinnad olema. Kui ma saan tasuta romuga kaasa või ostan 50 eest näiteks Hella Black tuled ja müün 150ga maha, siis olen paarisaja % kasumiga idioot? Oleks pidanud 500ga müüki panema ja kuulama pigem, kuidas need kuuris mõranevad Alati toob muige näole, kui lähed ametlikust lammutusest mingit täiesti lambi jubinat küsima, mida mõistagi alla 25 sulle ei müüda. Ja siis selle asemel, et see 5 eest ära müüa, läheb mingi hetk kas lõkkesse või vanarauda. Selgitus, et tegelt tutikas jupp maksab UM-is ka 28, aga tellitav ja läheb aega, erilist emotsiooni ei tekita. Mühatatakse vastu, et mine osta siis sealt. Ma ei taha su 25a vana juppi uue hinnaga! Pigem ootan. Natuke võiks reaalsusega kursis olla, kui sellel alal tegeled, mitte et kõik ongi vähemalt 25eur.
    2 punkti
  2. Siiani pole veel aru saanud, miks peaks mõni aju sobima kuni 500hp ja mõni aju sobima 1000hp mootorile - kõlab, nagu interneti "tarkuse" jutt rohkem. Müügimees kiidab ikka oma toodet taevani, ostad või ei, on su enda asi juba. Iseenesest ei hakka su auto käima ei MS eha Haltec'iga, mõlemad tahavad seadistamist ja mõlemal saab seadistada mis iganes parameetreid ja mõlemaga saad oma mootori kotti. Kui sa selle firma logo sealt karbilt ära võtad, jääb järgi riistvara, mis on kõigil laias laastus sama puuga löödud, erinevus on enamasti softis, mis MS'il pole üldse mitte halb, kuna tegu open source projektiga, mida debugivad tuhanded entusiastid ja vead tulevad kiirelt välja. Hobujõu number ei oma siin mingit tähtsust tegelikult.
    2 punkti
  3. Taas e34 omanikuks saades oli minu esimene eufooria just se ,et igasugune tilulilu ja ei maksa midagi võrreldes e30. Nagu näiteks sain e34 esimesed sportistmed 15 euri paar,taga klaasi kardin 10 eur,tweetrid ette 10 eur,väike kompu 5eur. Võrreldes e30 on need hinnad nali,kuid e30 puhul on asju mis on tõesti napakalt kallid. Mul pole näiteks siiani tõusnud käsi maksma valgustitega peegli eest sada eurot. Tihti on need ihaldatud kallid osad ka juba pudedad vanusest,lisaks kui külge kruvid siis hoia nagu s***a pilpapeal et jummala eest katki ei läheks. Nagu siin juba mainitud et diffreid peab iga aasta vahetama on samasugune kuluosa nn väike kompu millel jookseb pidevalt ekraan laiali,neid peaks varuma kapitäis või siis iga kasutamise järel panema vati sisse ja säilitama mulli sees.
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Pakun ilma IS mootorita 500.- 1000.- eest võib igaüks soomest sõitva 1.6 tuua
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus