Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 01.09.2013 kõikidest kohtadest

  1. Kere on enamvähem , et auto k2iks on vaja turbo süsteemi ja pumpa . müün varuosadeks või kui keegi tahab projektiks ! Pilte saab hiljem . Auto oli varem tavaline 2.4d , kuid peale ostetud td alumine ja ylemine mootori osa. Auto on 90.a ja manuaal kastiga . Vana pumba v6ib kaasa saada kellel huvi vb saab parandad vms ... Terviku eest soovin saada 350 eur. Auto asub harjumaal kernus .
    1 punkt
  2. Ega see s i tt ilmaasjata üle aasta müügis olnud.
    1 punkt
  3. Mina tõlgendaks seda pilti hoopis nii, et mingi vana on M3-e ära tuuninud - stääns, velg, sparco iste ja nüüd saab originaaliaustaja käest tuupi
    1 punkt
  4. Sellist lollust on juba raske kommenteerida. Jäiga ühenduslüliga vedades tuleb autol rattad lukust lahti hoida! Kui sul edaspidi vedades ei keera veetava auto rattad vedavale autole järgi siis on sul midagi esisilla geomeetriaga väga paigast ära. Ma rohkem ei viitsi seda teemat kommenteerida.
    1 punkt
  5. Nimelt nagu alles hiljuti kuulsin oli M42 baasil tehtud võistlusmootor S42. Ja see S42 vahetas välja S14 (E30 M3 mootor) BMW ringraja autodel. Selle mootori kohta on õnnestnud leida järgnevat inffi: "The S42 engine was a 2.0L touring car engine with a 86.5mm bore and around a 85mm stroke, which shared the same block as the street going M42. Unlike the common M42, the S42 had a more sophisticated engine management system, and had individual throttle bodies. The S42 unfortunately did not share the same valvetrain as the M42, and is a solid lifter valvetrain (possibily from the S50Euro) fully capable of over 9000rpm, but was limited to a 8500rpm redline, as dictated by touring car rules. It was mounted upright in the bay, not slanted, and ran on a full dry sump oiling system. The pistons had a static compression ratio of around 12:1, and running on pump gas, the S42 made around 280hp (and up to around 310hp later in it's life)." Jõunumbreid tegid need mootorid siis: S42/95 FIA 2.0 L 300 hp - 255 Nm S42/96 FIA 2.0 L 308 hp - 260 Nm S42/97 FIA 2.0 L 315 hp - 260 Nm ----------------------------- S42 ei ole kunagi paigaldatud seeriaautodele kuid on ehitatud ümber M42 mootoreid mis suudavad pakkuda sama mida pakkus S42. Seega ei ole see M42 midagi nii jama mootor. Ja kui pappi jagub siis saab sellega ehitada vägagi kiire masina. Kes teab või leiab mingit infot veel s42 kohta siis võiks sellest siin märku anda. Teema võiks siis lõppeda tõdemusega et M42 ümberehituseks S42 mootoriks on vaja järgnevaid asju: 1) ......... 2) ......... 3) ......... jne Alustada võib otsingut nende linkide pealt: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=162133&highlight=s42 http://forums.bimmerforums.com/forum/archive/index.php/t-433471.html Serbias on müüa üks S42 pea - 1000eur: http://www.racecarsdirect.com/viewlisting.php?view=8357
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus