Hüppa postitusse

siimp

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    366
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    33

siimp päevavõit oli viimati 11. oktoober 2022

siimp sai oma postitustele kõige rohkem meeldimisi!

Profiili info

  • Minu autod
    -

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

Kasutaja siimp saavutused

Tõusev täht

Tõusev täht (9/14)

  • Pühendunud
  • Vestluste alustaja
  • Esimene nädal tehtud
  • Üks kuu hiljem
  • Üks aasta foorumis

Hiljutised märgid

188

Reputatsioon

  1. Pilkupüüdev suvine kruiisiauto, mille hind vaid ajas kasvab. Väga töökindla M10B18 mootoriga klassikaline BMW E30 vanem Prefacelift mudel, mille teeb eriliseks automaatkäigukast. Olnud osa autokogust, seega ülevaatused läbinud vastavalt sõidusoovile (praegu puudub aga konkreetse ostusoovi korral teen ära, läbinud alati probleemideta). Talvel pole autoga sõidetud. Lisatud on erinevaid lisasid - M-Tech 1 väikese diameetriga rool (uuesti nahatatud 2021), tagumine käetoega iste, tahhomeeter, originaal 15" Syle5 valuveljed, Bavaria CIII originaalstereo, esimene haruldasem lisaspoiler "pardinokk" (olemas ka tavaline). Kaasa mitmeid osasid, mis olemas aga pole külge veel panna jõudnud (originaal udutuled jne). Mootori pool on restaureeritud, mitmed uued osad. Väljalase uus. Autol on kaasas Läti automuuseumi akt, millega sõiduk on tunnistatud klassikaliste sõidukite hulka. Sobib musta numbri projektiks ja ka igapäevaseks kasutamiseks. Vahetusi ei soovi, hobiautosid hetkel jagub. Hinda võime rääkida mingil määral ka küljes olevate osade arvelt - saab nii tavalise rooli kui ka plekkvelgedega kui kellelgi soov oma maitse järgi kohandada. Hind 8900€ ja tingi. Asukoht Tartu lähedal. Proovisõite enne kevadet (lume sulamist) teha ei saa. 58 336 940
  2. siimp

    Müüdud

    Müüdud
  3. siimp

    Müüdud

    Auto on müüdud.
  4. siimp

    Müüdud

    Peale pannakse 2,8 M52B28 mootor. Esimeses osas täiendav info ja hind.
  5. Müüa E30 suure korpusega TYP188 VISCO LSD diferentsiaal. Ülekanne oli mäletamist mööda 3,64. Õige E30 tagumise kaanega. Õli on vahetatud 2020 kevadel, siis vahetati ka punnide seibid. Alt võetakse algaval nädalal. Viimased aastad talvel sõitnud pole. Toimis hästi. Hinnaks küsin 500€. Tartu 58 336940
  6. siimp

    Müüdud

    Auto on müüdud.
  7. Ostan E30 kaheukselise sedaani ehk rahvakeeli kupee ustetihendid. Auto on 1990 Facelift.
  8. Minul on igaks aastaajaks erinev e30, mida kasutan igapäevaselt (vahel küll läheb mõnega nihkesse) ja majapidamises ka oluliselt uuemad masinad kõikide lisadega olemas aga ütlen ausalt, sellist emotsiooni nagu e30-ga, teiste autodega mina ei saa. Igapäevaseks väga hea ja kindlasti kordades odavam pidada kui uuemaid masinaid. Probleemidest ka enamustest lennult jagu saanud, seevastu uuematega istud lihtsalt nukralt teeääres ja vaatad vilkuvaid veateateid. Viimased 5 aastat selliselt lasknud ja kui nad seda kütte solkimist väga hullult ei jätka, siis varun masinaid juurde, et ka tulevastel põlvedel oleks rõõmu.
  9. siimp

    müüdud lukku

    müüdud lukku
  10. siimp

    O: kindalaeka luku

    Sooviks osta e30 kindalaeka luku, kuna suutsin enda oma katki teha. Ideaalis otsin ilma lukuta varianti aga ajutiselt ajaks ka lukuga variant asja ära. Võib ka uut osa pakkuda kui keegi kusagilt tellib. Keegi võib muidugi aidata andmetega ka, leidsin et ilma lukuta versioon peaks olema tootekoodiga 51161848873. Nimetuseks annab aga midagi muud. Oskab keegi kinnitada või õige tootekoodi öelda?
  11. Tere

     

    Ostsin kunagi püstakud teie käest ja lubasite aidata kui on nõu vaja ja oleks vaja teada palju eest lähevad umbes pre 4x aknatõstukid ja oleks vaja teada palju maksavad ATS  veljed?

    Ei leia foorumist ka neid velgi 4x100 14 tolli 6 laiad

    Oleks tore kui saaks abi :D

     

    Parimat Rauno

    20170109_144646.jpg

    20170109_144702.jpg

  12. siimp

    E30 is paar küsimust...

    M42B18 mootoriga tõepoolest tegemist. E30 kere peal oli tegemist 100kw mootoriga, E36 kere peal kasutati juba 103kw sama mootorit (erinev on sisselase ja samuti on juhtimine peenemaks muutunud, mõned sensorid juures jne - laias laastus ikkagi sama). Kasutada saad mõlemat mootorit aga kui E36 pealt pärit mootorit kasutada, siis vajad E30 M40/M42 kaheosalist karterit, mootorikäppasid ja õlivõtturit, samuti tuleb natukene õlivarda toru paremini panna. Asjatundja silm ütleb muidugi juba kaugelt ära kui E36 mootori paned aga kui see oluline pole, siis muu sobib. Originaalmootorit liigub üldiselt vähe ja üldiselt midagi head ei ole. Tähtis on see, et saaksid täies komplektsuses mootori kui E36 pealt võtad (s.t. juhtmestik, aju jne - käigukasti saad kasutada ka M40 oma). Ette tasub vaadata ainult sellega, et 1995 hakati E36 kerel EWS2 kasutama ja sellise mootori paigaldamisel on absoluutselt kõike kaasa vaja (süütelukupõhi, aju jne - mis vähegi EWS-iga seotud), sellise mootori paigaldamine võib päris keeruliseks osutuda. BMW Klubi foorumis oli üks selline mootor pakkuda täiskomplektsuses - http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=56&t=258162
  13. Kui Aravetel teha, siis oleksin ka kohal ja võtaksin võistluskardi ka kaasa, saaks mõned mehed seda ka proovida (KZ2, kuus käiku, 125cc ja ca. 42hp ja 2.5sek/0-100). Seal hetkel tõesti parimad kardid pakkuda, nende hobikatega ei ole nagu mõtet nühkida. Samuti on seal saunavariant olemas.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus